نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: جوانان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند که زمینه خوبی برای رشد و تربیت فرهنگی آنها در جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی با حضور در جمع امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان نائین به سرمایه‌های عظیم انقلاب در کشور اشاره و تصریح کرد: ملت ایران در برابر پنج قدرت بزرگ جهان ایستادگی کرد و با دست خالی بعد از انقلاب اسلامی، نظامی پایه گذاری کرد که در حال حاضر در دنیای کنونی برای همه قدرت‌ها قابل توجه است.

معزی در ادامه با اشاره به زمینه مناسبی که در جمعیت هلال احمر برای رشد و تربیت فرهنگی وجود دارد، افزود: جمعیت هلال احمر ایران در میان ۱۸۹ جمعیت و صلیب سرخ دنیا، در رده دهم قرار دارد و این موفقیت بخاطر حضور پرشور و تلاش همیشگی اعضای آن محقق شده است.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت در بدترین شرایط مردم را تحت حمایت قرار می‌دهند؛ در واقع این سرشت سرمایه عظیمی است که از ایمان و دین مردم ایران نشات گرفته است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین در ادامه از پایگاه‌های امداد جاده‌ای ملا امد و شهدای امدادگر کوهپایه نیز بازدید کرد و در جمع نجاتگران این دو پایگاه‏، گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد امدادگری، زنده ماندن روحیه انسانیت است که به وضوح در وجود شما نمایان است.

معزی‏ با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در جامعه از اعتبار زیادی برخوردار است‏، تاکید کرد: در واقع مردم به جمعیت اعتماد و اعتقاد دارند و باید توجه داشت که این اعتماد با فعالیت‌های حاشیه‌ای از بین نرود.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی‏ با اشاره به در پیش داشتن دو انتخابات در کشور، افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ما است، اما از سویی نباید از موقعیت هلال احمر در درگیری‌های انتخاباتی سود برد.

وی با بیان اینکه جانبداری از یک جریان یا یک فرد از سوی جمعیت هلال احمر به هیچ وجه جایز نیست، تاکید کرد: حضور پرچم هلال احمر در این درگیری‌ها باعث کاهش اعتماد مردم و خدشه‌دار شدن وجهه هلال احمر می‌شود؛ چرا که جمعیت یک نهاد عام‌المنفعه و بی‌طرف است که به دور از هرگونه جبهه‌گیری سیاسی فعالیت‌هایش را پیش می‌برد.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    اينارو ما مي دونيم