۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

سرمربی آرژانتین در مصاحبه ای حمایت خود از ستاره تیمش را اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين ؛ نقش ليونل مسي در بارسلونا تفاوت چنداني با نقش او در تيم ملي كشورش ندارد. چرا كه او مسي است و همه جا توقع از او بالاست.
در ضمن اين اعجوبه وظيفه كاپيتاني تيم كشورش را نيز بر عهده دارد. اما موفق نبودن مسي با آرژانتين در تورنمنت هاي مختلف عملكرد او را زير سوال برده است.
البته وقتي امثال پالاسيو در فينال جام جهاني و هيگواين در فينال كوپا آمريكا شانس قهرماني را از آرژانتين ميگرند ، ديگر چه كاري از دست مسي بر مي آيد؟
اگر كمي شانس با او يار بود ، در فاصله چند ماه دست او از رسيدن به دو جام معتبر كوتاه نمي ماند. قهرماني آرژانتين در جام جهاني و كوپا آمريكا كه خيلي هم نزديك بود ، مي توانست مسي را از زير تيغ انتقادات بيرون بياورد.

سرمربي تيم ملي آرژانتين ، جراردو مارتينو درباره اين عدم موفقيت مسي در تيم ملي اظهار نظر جالبي داشته است. او نه تنها مسي را مقصر نمي داند بلكه اعتقاد دارد " اگر جاي او بود به دليل اين انتقادات غير منصفانه ديگر براي آرژانتين بازي نميك رد.! "

مسي ٢٨ ساله ، ١٠٣ بار براي آرژانتين به ميدان رفته است و ٤٦ گل ملي نيز در كارنامه خود دارد.بايد ببينيم او تا چه زماني اين انتقادات را تحمل ميكند. آيا او بي نظير بودن خود در بارسا را فداي عدم موفقيت در تيم ملي كشورش مي كند؟ 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    2 2
    بهتر