مرحله  استانی  شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت _ ابوظبی-2017

مرحله استانی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت _ ابوظبی-2017 همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، ابراهیم محمودی مدیرکل با اعلام این خبر بیان داشت:
55 نفر برگزیده مرحله شهرستانی در این مسابقات شرکت کرده اند که از این تعداد - نفر زن و - نفر مرد می باشند که در 17 حرفه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی در خصوص حوزه های برگزاری آزمون مرحله استانی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت اظهار داشت : به منظور رفاه حال شرکت کنندگان این آزمون در 3 حوزه سمنان ، شاهرود ، دامغان و با مشارکت آموزشگاههای آزاد شهرستان شاهرود برگزار گردید.
محمودی با بیان اینکه آزمون مرحله استانی این دوره از مسابقات بصورت عملی برگزار گردید گفت : شرکت کنندگانی که حد نصاب نمره را بر اساس اعلام نظر داوران کسب نمایند پس از طی اردوهای آمادگی به مسابقات کشوری که نیمه دوم مهرماه سالجاری برگزار می گردد اعزام خواهند شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان همچنین افزود : ثبت نام این دوره از مسابقات از تاريخ 20/12/93 تا 15/2/94 به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت پذیرفت که در نهایت 470 نفر از سراسر استان در مرحله شهرستانی این مسابقات و در 27 حرفه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد : سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان نماينده ايران در سازمان جهاني مهارت ( WSI )،متولي برگزاري مسابقات ملي مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوري به صورت سالانه مي باشد که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملي مهارت در تاريخ 24/2/94، مرحله استانی در تاريخ8/5/94 و 9/5/94و مرحله کشوری نيمه دوم مهر ماه سال 1394برگزار می شود.
محمودی همچنین خاطرنشان ساخت : جوانان ماهر شامل کارآموزان وآموزش ديدگان مراکز آموزش فنی وحرفه ای ،هنرجويان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و نظری ، دانشجويان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنين کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعايت شرايط سني ذكر شده در اين دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمايند.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این مسابقات در شهرستان شاهرود و با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه این شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =