امید زیادی به قهرمانی سپاهان دارد.او ف اصله 6 امتیازی با تیم دوم جدول را بهانه می کند و می گوید که همین 6 امتیاز کمک بسیار بزرگی برای رسیدن به قهرمانی است.

خودش اعتراف کرده بود که بازی سختی مقابل ذوب آهن دارند اما شاید امیر قلعه نویی انتظار دیگری از این بازی داشت.او همین دیروز بود که گفته بود دوست ندارد در دربی اصفهان بازنده باشد.
در هر حال این اتفاق امروز افتاد تا سپاهان و امیر قلعه نویی لقب بازنده بگیرند.او در مورد این بازی می گوید« فوتبال همواره ظالم نخواهد بود و سپاهان هم‌چنان شانس اول قهرمانی در لیگ است و برای برد در دیدار‌های آینده تلاش خواهیم کرد. این برد را به ذوب آهن تبریک می‌گویم و بچه‌های سپاهان را به خاطر فوتبال زیبایی که تا قبل از گل انجام دادند ستایش می‌کنم ولی بعد از این که گل را دریافت کردیم متاسفانه استرس باخت در تیم ما ایجاد شد و در شرایط ما تاثیر گذاشت.»

قلعه نویی معتقد است که عدالت دراین بازی اجرا نشده است و البته ذوب آهنی ها هم خوش شانس بوده اند.او ادامه می دهد« البته فکر می‌کنم که عدالت هم در این فوتبال اجرا نشد و البته ذوب آهن هم خوش‌شانس بود. ما هفت فینال دیگر در پیش داریم. اختلاف شش امتیازی ما به علاوه یک امتیازی که بابت برتری تفاضل گل به ما می‌دهد باعث شده که ما الان هفت امتیاز از تیم دوم جلوتر باشیم و این را می‌دانم که فوتبال همیشه اینقدر ظالم نیست. در بازی‌های آینده شرایط بهتری خواهیم داشت من بیشتر تعویض‌ها را روی خط هافبک انجام دادم ولی در دقایق پایانی تیم احساسی بازی کرد و متاسفانه موقعیت‌هایش را استفاده نکرد.»

در هفته اخیر بیشتر بحث هایی که پیرامون باشگاه سپاهان شنیده می شد حرف و حدیث در مورد تمدید قرار داد قلعه نویی بود.او تمدید قرارداد با این تیم را افتخار می داند اما می گوید« افتخار هر مربی خواهد بود که با یک باشگاه مردمی مثل سپاهان کار کند. خودم و خانواده‌ام در اصفهان احساس راحتی می‌کنیم و اگر در ایران باشم حتما در سپاهان خواهم ماند چون دو باشگاه عربی با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند و شاید برای فصل آینده راهی خارج از ایران شوم. من در اوایل فصل فشار زیادی را تحمل کردم از یک طرف مورد هجوم همه جانبه بعضی از آقایان قرار گرفتم و نتایج ضعیف سپاهان در ابتدای فصل باعث شد که شرایط سختی ایجاد شود ولی باشگاه سپاهان حمایت کاملی از من کرد و علاقه زیادی دارم تا با این تیم تمدید قرارداد کنم.»

قلعه نویی در پایان در مورد رویه خود در مورد ترک تیم‌های قهرمان حرف می زند و می گوید«: من دو بار با استقلال قهرمان شدم که یک بار تیم ملی من را خواست و به تیم ملی رفتم و یک بار هم که امسال بود شرایط برای من مناسب نبود که بمانم. این که تیم را سیزدهم تحویل بگیرم و قهرمان تحویل بدهم یک هنر است نه اینکه تیم قهرمان را نهم لیگ برتر کنم ولی به شما قول می‌دهم اگر با سپاهان قهرمان بشوم، فصل آینده هم در سپاهان بمانم که این فرضیه غلط از آب دربیاید.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 44368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =