عملکرد ضعیف کوتوله «بازی تاج و تخت» در یک بازی / تیریون لنیستر از «سرنوشت» کنار گذاشته شد

عملکرد پیتر دینکلیج مورد قبول سازندگان بازی «سرنوشت» قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیتر دینکلیج ستاره «بازی تاج و تخت» به دلیل انتقاداتی که نسبت به کارایی او می‌شد، از صداپیشگی در یک بازی ویدئویی کنار گذاشته شد.

این بازیگر به عنوان صداپیشه با سازندگان یک بازی تیراندازی اول شخص به نام «سرنوشت» همکاری می‌کرد. اما کارایی او در این بازی مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت به صورتی که حتی عملکرد او را با «کسی که برای بچه‌ها کتاب می‌خواند» مقایسه کرده بودند.

او در این بازی با صداپیشه دیگری به نام نولان نورث صداپیشه بازی «کیش یک آدمکش» جایگزین شد. نورث درباره حضور خود در این بازی گفت : «هیجانی زیادی برای صحبت کردن در این بازی دارم.»

دینکلیج از همان آغاز کار خود به عنوان صداپیشه در این بازی ویدئویی که مورد انتقاد قرار گرفته بود.به همین دلیل سازندگان بازی تصمیم گرفتند با استخدام صداپیشه جدید تمام دیالوگ‌های دینکلیج در این بازی را دوباره ضبط کنند.

دینکلیج در «بازی تاج و تخت» در نقش تیریون لنیستر بازی می‌کند. او که از سال 2011 در این سریال شبکه HBO بازی می‌کند، برای بازی در این نقش جایزه امی و جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده و از سال 2012 تا 2015 همواره در لیست نامزدهای دریافت جایزه امی قرار داشته است.

منبع : بی‌بی‌سی / 5 اوت
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =