عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مطرح شدن مسائل مربوط به دانشگاه فرهنگیان در جلسات قبلی این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکل ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان، از آن دسته مشکلاتی است که در سرویس مشکلات مردم این خبرگزاری به کرات از سوی دانشجویان مطرح شده است.


با این که مسئولان دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش بارها قول داده اند که این مورد را پیگیری کنند و از دانشجویان خواسته اند تا نگران نباشند اما باز هم شاهد نگرانی دانشجویان هستیم که البته به حق است.


در همین رابطه، مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خبرآنلاین گفت: مسئله ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان، نحوه مدیریت بر این دانشگاه و موضوع پرورش مربیان و تربیت نسل آینده ی معلمین در جلسات اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شده و در حال تصمیم گیری هستیم.


او ادامه داد: ما منتظریم تا وزیر آموزش و پرورش شخصا به قضیه ورود کند که عدم دخالت ایشان در این موارد، وجهه مدیریتی این وزارت خانه را تحت الشعاع قرار می دهد.


مقتدایی با بیان این که دانشگاه فرهنگیان دستخوش اعمال سلایقی شده که عملا راه اصلی آن را به بیراهه تغییر داده گفت: مدیریت ها و اعمال سلایق باعث شده که در حال حاضر سیاست های دانشگاه منطبق با سیاست های اولیه تاسیس این دانشگاه نباشد و آن حد از کارآمدی که ما برای این دانشگاه به عنوان مجرای مهم تربیت مربی انتظار داریم محقق نشود.


این نماینده مجلس در پایان گفت: ضرورت دارد که شخص وزیر آموزش و پرورش به موضوع ورود کند و ما این انتظار را از ایشان داریم.
17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    6 0
    از خبر آنلاین تمنا داریم پیگیری ها مستمر باشد.