رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز خبر مهمی برای دوستداران محیط زیست داشت. او اعلام کرد:روز سه شنبه همراه معاون اول رییس جمهور در استان گلستان؛ خروج جاده ترانزیت از پارک ملی گلستان و اجرای جاده جایگزین مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه ابتکار در پست اش در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:روز سه شنبه همراه معاون اول رییس جمهور در استان گلستان؛ خروج جاده ترانزیت از پارک ملی گلستان و اجرای جاده جایگزین مصوب شد.
در مورد آشوراده، هم آقای جهانگیری و هم استاندار تاکید کردند که هیچ اقدامی بدون نظر سازمان حفاظت محیط زیست نباید صورت گیرد.
طرح جامع آبخیزداری و آبخوانداری استان گلستان هم که در دوره رییس دولت اصلاحات به مرحله اجرا رسیده بود و متاسفانه بعد تعطیل شد، دوباره به تصویب رسید. این طرح ضمن تغذیه آبخوان آسیب دیده و تخلیه شده استان، به احیای مراتع و جلوگیری از سیل هایی که در مقاطع مختلف بخش هایی از پارک ملی گلستان را تخریب کرد، منجر خواهد شد.»

۴۴۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    1 0
    امیدوارم این طرح باعث نجات حیواناتی شود که همان دو وجب محیط زیست شان هم ناامن شده.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    جنگل های بلوط بویراحمد در آتش سوختند/ هلال احمر برای پرواز هلی کوپترساعتی ۵ میلیون تومان درخواست کرد ......................خانم می خندی .کمک کن .چرا ایران را اتش می زنید
  • بی نام BE ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    زنده باشی خانم ابتکار،در هیچ کجای دنیا چنین پدبده ای اتفاق نیوفتاده بود که جاده اون هم از نوع ترانزیت از وسط پارک ملی رد بشه و این واقعه به شکل فجیعی تاسف بار بود،ممنون که دست از تلاش برنداشتید
  • محمد FI ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    1 0
    عالیییییییی