ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه روز جمعه از برخی طرح های عمرانی در دست اقدام شهرستان کنگاور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار کرمانشاه در بدو ورود به کنگاور با حضور در بیمارستان شهید چمران این شهر بخش سی تی اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

وی در این مراسم اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید در حوزه درمان کشور است که سالها برای مردم یک آرزو بود و باید به جهت این کار مهم و اساسی قدردان دولت باشیم.

وی امنیت و بهداشت و درمان را از حوزه های بسیار مهم و موضوعاتی برشمرد که همواره با زندگی روزمره مردم ارتباط نزدیکی دارد گفت: همواره از مسوولین درمانی استان خواسته ایم که نهایت اهتمام و پیگیری خود را برای حرکت به سمت توسعه بخش بهداشت و درمان بکار گیرند.

دستگاه سی تی اسکن شهرستان کنگاور با چهار میلیارد ریال اعتبار خریداری شده که با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه در بازدید از بافت فرسوده منطقه غم تسلی کنگاور خواستار اتمام سریع تر پروژه مسکن مهر و جابجایی اهالی این محله به واحدهای آماده خود شد.

رضایی بابادی با اشاره به سفر قبلی خود به کنگاور و بازدید از این بافت فرسوده گفت: جابجایی اهالی محله غم تسلی دارای مشکلات متعددی بود که در سفر قبل بعضی از آنها حل شد و در جهت برطرف کردن دیگر مشکلات موجود جلسه ای در این خصوص با حضور دستگاههای ذیربط هفته آینده در استانداری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سد مخزنی کبوترلانه (آناهیتا) پروژه عمرانی دیگری بود که مورد بازدید استاندار قرار گرفت که از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تنها سد در حال ساخت کنگاور قرار گرفت.

وی بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: سد آناهیتا با تامین اعتبار روند خود را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد.


پسد کبوترلانه که قابلیت نگهداری 6 میلیون متر مکعب آب برای شرب و سه میلیون مترمکعب برای صنعت را دارد قادر است در زمان افتتاح، آب یک هزار و 800 هکتار از اراضی زیرکشت پایین دست سد کنگاور را تامین کند.


استاندار کرمانشاه در پایان این سفر در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه کنگاور شرکت کرد.


پدر سفر استاندار کرمانشاه به کنگاور کیاست امیریان مدیرعامل آب منطقه ای غرب، دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور در مجلس و شریف خسروی فرماندار کنگاور وی را همراهی می کردند.


شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر دارای 2 شهر و 84 روستاست و در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و در ورودی استان واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =