نماینده مجری طرح احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: یکی از ارکان مهم پرسشگری و پاسخ به مطالبات مردم خبرنگاران هستند و بی شک اعتلای جامعه مرهون زحمات بی دریغ و مجاهدانه خبرنگاران است.

متن پیام تبریک ستاد احیای دریاچه ارومیه بشرح زیر است :

« ن و القلم و مایسطرون »
« سوگند به قلم و آنچه می نویسند »
خدای مهربان چه با تاکید به قلمت سوگند خورده، در عصر تیرگی و جنگ و جنون ...
خداوند متعال در عصری که عصر حاکمیت خشونت و تیرگی، قساوت و بی رحمی بود چه با صلابت بر جایگاه دانش و بینش و قلم در تعالی انسان تاکید فرمودند و این همان رمز قلم و جایگاه انسان های والای متفکر است.
و امروز در نظامی الهی که سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیه السلام چراغ راه آن است، خبرنگار فردی ورای تعاریف مادی سلطه گران قدرت، انسانی اخلاق مدار و جایگاه خبرنگاری، جایگاهی رفیع و متعالی است.
امروز خاطره شهدای ۱۷ مرداد ۷۷ به ویژه شهید صارمی و همه شهدای خبرنگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور رشادتها و جان فشانی های فرزندان این مرز و بوم است.
به خود می بالیم و روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه در میهن عزیزمان ایران به ویژه خبرنگاران سربلند آذربایجان غربی تبریک می گوییم.
... و چه ارزشمند و با حرمتی که قلم در دست داری، یاد شهدای خبرنگار گرامی، روزت مبارک

دکتر هادی بهادری با تبریک ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار اظهار کرد: در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش کلیدی رسانه‌ها به هیچ عنوان کتمان‌پذیر و فراموش‌شدنی نیست.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در چرخه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه های مختلف نقش بسازیی دارند، گفت: در دنیای امروز خبرنگار متعهد و متخصص در ساختاردهی و مهندسی فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش آفرین است و ویژگی بارز و مورد انتظار جامعه رعایت اخلاق حرفه ای در این حرفه پرمخاطره است.
بهادری خاطر نشان کرد: ازخبرنگاران به عنوان مخلص‌ترین، صمیمی‌ترین و نقش‌آفرین‌ترین قشر بیش از اقشار و صنوف دیگر و افرادی کوشا در جهت ارتقای فرهنگ عمومی، جایگاه فرهنگی و سیاسی جامعه می‌توان یاد کرد.
نماینده مجری طرح احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه خبرنگاران با پیگیری مسایل روز جامعه در راستای حل و فصل مشکلات مردم قدم برمی دارند، گفت: دریاچه ارومیه امروزه به عنوان مهمترین مسئله در شمالغرب کشور قلمداد می شود و از این رو انتظار می رود خبرنگاران در خصوص مسائل مربوط به این حوزه همچون گذشته در انعکاس مشکلات و نارسائیها، دستاوردها و تلاش شبانه روزی فعالان احیاء دریاچه و تبیین نقش مردم در ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه آب بیش از پیش تلاش کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =