مرجع تقلید شیعیان ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) بر ضرورت احیای چنین مراسماتی در کشور تاکید کرد و گفت: قم باید شهر نمونه در برگزاری مراسمات مذهبی در همه ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم طی سخنانی خواستار حفظ شئون‌ ام‌القرای جهان تشیع شد.
مرجع تقلید شیعیان قم را مرکز علمی و روحانی شیعه عنوان کرد و با بیان اینکه بزرگ‌ترین حوزهٔ مذهبی جهان در این شهر است، اظهارداشت: خدمت به قم خدمت به تشیع است.
استاد برجسته حوزه علمیه ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) بر ضرورت احیای چنین مراسماتی در کشور تاکید کرد و گفت: قم باید شهر نمونه در برگزاری مراسمات مذهبی در همه ایران باشد.
وی رسیدگی به قم در مباحث معنوی و مادی را مورد توجه قرار داد و افزود: در بحث مادی باید به وضعیت شهروندان خصوصا ضعفا رسیدگی شود و در بحث معنوی احیای شعائر مذهبی از جمله وظایف مسئولان است.
سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم با استفاده از تجربیات خود منشا خدمات برای قم باشم.
استاندار قم با اشاره به جامعیت مراجع عظام تقلید در مباحث مختلف افزود: به رهنمود‌ها و توصیه‌های این بزرگواران در راستای اعتلای قم نیازمندیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =