رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان ووشوی استان کرمانشاه در شهریور ماه برگزار می‌شود.

سیدرامین موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان در آکادمی ووشو شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات بانوان در روزهای هفدهم تا نوزدهم شهریور و مسابقات آقایان در روزهای بیست و سوم الی بیست و پنجم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه از فیکس شدن مریم هاشمی قهرمان ووشو کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: این ورزشکار کرمانشاهی در وزن منفی هفتاد کیلوگرم دو مسابقه از سه مسابقه انتخابی تیم ملی را پیروز و عضو تیم ملی شده است و به احتمال زیاد با موافقت فدراسیون در بیست و پنجم مرداد ماه به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

موذنی افزود: ماریه قادرنژاد دیگر ورزشکار کرمانشاهی در رشته ووشو نیز با کسب یک پیروزی و یک شکست در مسابقه انتخابی با کسب یک پیروزی دیگر شانس حضور در تیم ملی را دارد.

وی درباره غیبت کوثر میرزا حسینی در مسابقات آسیایی نوجوانان خاطرنشان کرد: نماینده شایسته کرمانشاه سه روز پیش از اعزام به مسابقات دچار پارگی رباط سلیبی شد که سبب جا ماندن این ورزشکار از اعزام به مسابقات شد.

موذنی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ساندای نوجوانان در دامغان برگزار می‌شود، گفت: سانداکاران نوجوان کرمانشاهی در این مسابقات که بیست و یکم مرداد ماه امسال به میزبانی دامغان برگزار می‌شود حضور دارند و بیست و هشتم همین ماه نیز سمنان میزبان بانوان سانداکار نوجوان سراسر کشور است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =