۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸
سرقت در ایلام ۲۳ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در این استان خبر داد.

یه گزارش مهر، سردار علی دولتی صبح یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: خبرنگاری حرفه ای بسیار سخت است و نقش مهمی در آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه دارد.

وی بیان داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان ایلام در زمینه های مختلف تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه استان دارد و به موقع در مورد اتفاقات اطلاع رسانی کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم با نیروی انتظامی استان اظهار داشت: همین مشارکت باعث شده استان ایلام جزو امن ترین استانهای کشور شناخته شود.

سردار دولتی عنوان کرد: در سال جاری خوشبختانه در بخشهای مختلف استان ایلام شاهد کاهش جرائم بوده که این نشان از همکاری مردم با نیروی انتظامی دارد و البته در این بین رسانه ها هم در آگاهی بخشی مردم کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: در بخش سرقت طی سال جاری شاهد کاهش ۲۳ درصد بوده ایم که البته در این بین بیش از ۷۲ درصد سرقت ها کشف شده است.

سردار دولتی افزود: در بحث نزاع خوشبختانه سال به سال جرایم مرتبط با این بخش در استان در حال کاهش است و هم اکنون استان ایلام به همراه سه استان دیگر کمترین آمار نزاع در کشور را دارا هستند.

وی اظهار داشت: در سال جاری وقوع قتل در استان ایلام ۲۱ درصد کاهش یافته و بیش از ۹۷ درصد قتلهای استان در سال جاری و سالهای گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در استان ایلام جرائم خشن، سرقت های مسلحانه، راهزنی، تجاوز به عنف طی سال جاری رخ نداده و شاخصهای امنیت استان ایلام از سال قبل بسیار بهتر شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =