ایلنا نوشت:

محمدعلي طاهري وكيل جديد خود را معرفي كرد
خليلي روز شنبه١٧مرداد با حضور در زندان و امضاي وكالت‌نامه‌اش توسط محمدعلي طاهري به عنوان وكيل جديد او براي مرحله تجديدنظرخواهي معرفي شد.
سعيد خليلي كه قبلا از طرف خانواده طاهري به عنوان وكيل و براي پيگيري برخي شكايات آنها نسبت به مطالب برخي سايت‌ها انتخاب شده بود، روز شنبه١٧مرداد با حضور در زندان و امضاي وكالت‌نامه‌اش توسط محمدعلي طاهري به عنوان وكيل جديد او براي مرحله تجديدنظرخواهي معرفي شد.
وكيل طاهري گفت: در اين ديدار آقاي طاهري عنوان كرد كه قبلا به شيوه‌هاي مختلف حسن‌نيت خود را نشان داده و اعلام كرده است كه اگر به خاطر اقدامات او سوءتفاهم‌هايي ايجاد شده، كلاس و درس و هر فعاليتي در زمينه عرفان را تعطيل خواهد كرد. خليلي ادامه داد: در اين ديدار طاهري نسبت به نتايج پيگيري‌هاي حقوقي در مرحله تجديدنظر اميدوار بود و درخواست كرد به عنوان وكيل او در اين مرحله اقدامات دفاعي جدي‌تري صورت گيرد و معتقد بود برخي نقل قول‌ها در دادنامه به هيج وجه متعلق به او نيست و برگرفته از جزوه يكي از شاگردان اوست كه جلاي وطن كرده و مطالبي را به عنوان اعتقادات عرفان حلقه جعل كرده است.
وي همچنين گفت: موكلم عنوان كرد گفت‌وگوها و مكاتباتي با مراجع عظام داشته كه به زودي نتايج آن به اطلاع عموم خواهد رسيد و به دادگاه تجديدنظر نيز ارايه خواهد شد.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =