خانه ملت نوشت:

علي لاریجانی رئیس مجلس به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در مراسم عزاداری بیوت آیات وحيدخراساني، نوری همدانی، علوی گرگانی و فاضل لنکرانی شرکت کرد.

وي صبح امروز (سه شنبه 20 مرداد) با حضور در بیت آیت الله العظمی علوی گرگانی، با این مرجع بزرگ عالم شیعه دیدار و گفت و گو کرد. لاریجانی پس از این دیدار در مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) که در بیت آیت الله العظمی علوی گرگانی برگزار شده بود، شرکت کرد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) مؤسس مذهب جعفری در بیت آیت الله العظمی نوری همدانی با حضور لاریجانی رئیس قوه مقننه برگزار شد که در آن رئیس مجلس همراه با خیل مردم به عزاداری پرداخت.

همچنین رئیس مجلس با حضور در حسینیه و کتابخانه مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) شرکت کرد.

مراسم عزاداری امام صادق(ع) ظهر امروز در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با حضور دکتر لاریجانی و جمع کثیری از مردم این شهر برگزار شد.

 رئیس مجلس شورای اسلامی همچنين به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در مراسم دسته عزاداری آیت الله العظمی وحید خراسانی شرکت کرد.

رئیس قوه مقننه طبق روال هر ساله همگام با دسته عزاداری و خیل جمعیت مردم، برای عرض تسلیت به پیشگاه بانوی کرامت و حضرت ولی عصر(عج) مصافت طولانی را به سمت حرم کریمه اهل بیت(س) طی کردند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =