سومین دوره مسابقات داژبال (وسطی) قهرمانی آقایان کشور به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، این رقابت ها روز گذشته با حضور ۱۰ تیم به میزبانی مجموعه ورزشی حکیم فردوسی شهرستان فردیس برگزار شد و در نهایت تیم زنجان به عنوان قهرمانی کشور رسید.
تیم 7 نفره آذربایجان غربی توانست جایگاه دوم را به سرپرستی و داوری غنی زاده از آن خود نماید و تهران نیز رتبه ی سوم را بدست آورد.
این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی ملبورن استرالیا و جهانی منچستر انگلیس را داشت و نفرات سه تیم برتر در پایان این رقابت ها با فراخوان فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
فریدون نوری ، رییس هیات همگانی استان گفت: مسابقات قهرمانی کشور داژبال بانوان نیز در هفته آینده برگزار می شود تا نفرات اردونشین این بخش نیز معرفی شوند.
وی افزود: تیم منتخب بانوان داژبال آذربایجان غربی نیز فردامتشکل از 7 ورزشکار به این مسابقات که به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد اعزام می گردند.
نوری با اشاره به شهرستان ، مهاباد، ارومیه ، خوی ، میاندوآب و نقده افزود این 5 شهرستان در این رشته فعال هستند که تقریبا اکثریت ورزشکاران تیم های اعزامی، از این 5 شهرستان به خصوص ارومیه میباشند و در صورت فعال تر شدن این رشته در سایر شهرستان ها مطمئنا هیات همگانی استان وظیفه خود می داند تا این دسته از عزیزان را زیر چتر حمایت معنوی و مادی خود قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =