25هکتار از جنگل های بهشت کوه پلدختر در آتش سوخت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر از آتش سوزی 25 هکتاراز جنگلها و مراتع بهشت کوه منطقه کرکی میانکوه غربی بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.


به گزارش خبرنگار خبرآنلاین ، عابدین الدین میردریکوندی در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: در آتش سوزی جنگلها و مراتع بهشت کوه پلدختر که از یک شنبه شب ساعت 21 تا ساعت 22 دوشنبه شب به مدت 25 ساعت ادامه داشت 25 هکتار از جنگلها و مراتع منطقه در آتش سوخت وی افزود: در این آتش سوزی که در اثر بی احتیاطی عوامل انسانی رخ داده.
بود با تلاش های ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی ، نیروهای محلی و مردمی و همکاری اداره محیط زیست ، جهاد کشاورزی و ستاد اطفای حریق شهرستان مهار شد وی با بیان این که این آتش سوزی هیگونه تلفات انسانی نداشته است ، گفت علت این آتش سوزی عامل انسانی بوده و پیگیرهایی در دست بررسی است تا بتوان عامل انسانی آن را شناسایی کنیم میردریکوندی از مردم و اهالی ساکن در شهرستان خواست از بر افروختن هرگونه آتش در داخل جنگل و یا نزدیک درختان به طور جد خودداری کنند زیرا وجود گیاهان خشک در منطقه و گرمای هوا دو عامل اصلی طبیعی وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع هستند ..
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختراز اهالی خواست در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی در مناطق این شهرستان مراتب را به این اداره اطلاع دهند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =