از واشدن بخت مژگان در حضور دکتر ظریف تا جانشدن مهدی هاشمی در اوین

شعر بلندی که مجری طناز مراسم روز خبرنگار در حضور وزیر امور خارجه خواند در کنار کاریکاتور ورود مهدی هاشمی به اوین از جمله پربیننده ترین و محبوب ترین اخبار گروه طنز و کاریکاتور خبرآنلاین در هفته گذشته بود.

 

به گزارش خبرآنلاین، مراسم روز خبرنگار که با شکوه خاصی در تالار وحدت برگزار شد، علاوه بر اهالی فرهنگ و رسانه یک مهمان ویژه داشت. پذیرایی ویژه رضا رفیع با اشعار طنز نیز از حاشیه های جذاب این مراسم بود.

اشعاری که ظریف و جنتی را در این مراسم به خنده واداشت و همچنین فیلم شعرخوانی برای ایام پس از توافق، از جمله پربیننده ترین و محبوب ترین مطالب هفته گذشته خبرآنلاین بود...

با گوشي و سيم و زنگ هدفون چه کنيم؟/ با ريش ظريف و موي گلبن چه کنيم؟
حالا که مذاکرات مثبت شده است/ با دوري از خانم اشتون چه کنيم؟


فیلم: وا بخت مژگان می‌شود بعد از توافق!

فیلم: شش سال دگر رئیس‌جمهور تویی!

اشعاری که ظریف را به خنده از ته دل واداشت/ با دوری خانم اشتون چه کنیم؟

 

همچنین با توجه به حضور مهدی هاشمی رفسنجانی در اوین، کاریکاتور حسین صافی نیز در هفته گذشته جزء پربیننده های خبرآنلاین بود.

 

بنابراین گزارش، حواشی پیرامونی فیلم «رستاخیز» نام احمدرضا درویش را بار دیگر در صدر اخبار جنجالی رسانه ها قرار داد و کاریکاتور او نیز در هفته گذشته محبوب شد.

کاریکاتور/ احمدرضا درویش در برزخ!

همچنین با توجه به رکود بازار خودرو، شعر طنز کنایه های یک پژو 405 به پیکان (اینـــــجا) در کنار خبر بازگشت سامورایی ها به تهران (اینجــــــا) در گروه پربیننده های هفته گذشته قرار گرفتند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =