۰ نفر
۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۳

معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال 18 هزار و 217 نفر در تصادفات رانندگی کشور کشته شده‌اند، گفت: هزینه تحمیل شده بر جامعه ناشی از تصادفات و تلفات رانندگی در سال جاری 9 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

عباس محمود‌آبادی در گفتگو با ایسنا ، میزان تلفات در تصادفات درون شهری طی 9 ماهه سال گذشته را پنج هزار و 759 نفر، میزان تلفات در تصادفات برون‌شهری را 11 هزار و 378 نفر و میزان تلفات در تصادفات روستایی را هزار و 707 نفر عنوان کرد.

به گفته ‌وی ، طی 9 ماهه امسال نیز پنج هزار و 553 نفر در تصادفات درون شهری کشته‌ شده‌اند که 3.6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. همچنین 10 هزار و 778 نفر در تصادفات رانندگی جاده‌های کشور کشته شده‌اند که 5.3 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما میزان تلفات رانندگی در راه‌های روستایی کشور با 2.9 درصد افزایش نسبت سال گذشته به هزار و 756 نفر افزایش یافته است.

محمودآبادی تصریح کرد: طی 9 ماهه اخیر 18 هزار و 217 نفر در تصادفات برون شهری، درون شهری و روستایی کشته شدند که چهار درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال 85 حدود هفت هزار و 500 میلیارد تومان خسارت ناشی از تصادفات و تلفات رانندگی بوده که با توجه به تورم برای امسال 9 هزار میلیارد تومان ارزیابی و برآورد شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 44655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =