مراسم رونمایی آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانش صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها، شنبه ۲۴ مردادماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم «در شعله با تو رقصان» در ابتدای مراسم رونمایی این اثر موسیقایی که شنبه ۲۴ مردادماه برگزار شد، ضمن تقدیر از تولیدکنندگان این آلبوم موسیقایی توضیح داد: همانطور که در نشست خبری کنسرت نیز گفته‌ بودم که این کنسرت یک پرفورمنس نیست بلکه اجرایی است که در آینده قرار است به شکل یک پرفورمنس به آن نگاه شود، این کار نیز قرار بود به این شکل باشد که منجر به شکل‌گیری پروژه دیگری شد. در واقع این مجموعه صوتی بخش کامل شده‌ای از کنسرت چند هفته پیش آلبوم بود که قبل از برگزاری کنسرت، ضبط شده بود.

وی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتقادی که از وی در مورد کنسرت اخیر «در شعله با تو رقصان» شده بود، توضیح داد: من اعتقاد دارم اجرایی که انجام گرفت، شبیه کودکی بود که نباید دستان او را رها کرد. حتی دوست عزیزی به من می‌گفت که ای کاش اجازه می‌دادید این کودک بزرگتر می‌شد و با کیفیت بهتری روی صحنه می‌رفت. بنابراین لازم است توضیح دهم که این پروژه در ابتدای کار قرار دارد و مطمئن باشید اگر حمایت‌های بیشتری از آن صورت پذیرد، من آن را زمین نخواهم گذاشت.

علیزاده افزود: متاسفانه جریان تولید آثار موسیقایی در کشورمان به شکلی است که در یک پروسه کاملاً تکراری، موسیقی تولید می‌شود و خواننده روی آن خوانندگی می‌کند. در حالی که ما باید به این فضا دست پیدا کنیم که به شرایط خاص موسیقی نیز نزدیک شویم؛ کاری که در تمام دنیا مشغول انجام آن هستند. البته در این میان حمایت‌های رسانه‌ای و اینکه در حال و هوای موسیقی، پشتیبان یکدیگر باشیم نیز از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه کنیم.

پانته‌آ پناهی‌ها یکی از روایتگران آلبوم «در شعله با تو رقصان» نیز در این مراسم گفت: این آلبوم برای من، هم اتفاق تازه و هم تجربه جدیدی بود که امیدوارم ادامه پیدا کند و به ثمر بنشیند.

وی افزود: اکثر مخاطبان کارهای من، بیشتر از عرصه تئاتر و گاه سینما من را می‌شناسند و تاکنون با من در یک اثر صوتی مواجه نبودند اما به طور کلی باید بگویم من با هر اثری به صورت دلی برخورد می‌کنم و امیدوارم تا این نوع رفتار کاری نیز به دل بنشیند. البته لازم است در اینجا به اجرای اخیر برنامه «در شعله با تو رقصان» اشاره کنم که حضور خانم‌ها روی صحنه این اثر برای من بسیار عالی است. وقتی آن هنرمندان روی صحنه بودند، انرژی فوق‌العاده زیادی از آن‌ها روی صحنه می‌دیدم که همین امر منجر می‌شد آن را به مخاطب انتقال دهم.

آلبوم موسیقی صابر ابر

صابر ابر بازیگر و یکی دیگر از خوانشگران «در شعله با تو رقصان» نیز که در این نشست حضور داشت، درباره تولید این آلبوم موسیقایی بیان کرد: جمعی که برای تولید این آلبوم موسیقایی مشغول به فعالیت شدند، فقط در عرض چند روز کوتاه و در فضایی کاملاً دوستانه گرد هم آمدند و من از این بابت خوشحالم که در کاری حضور پیدا می‌کنم که رفاقت و همدلی در آن موج می‌زند. بنابراین سعی می‌کنم تا اتفاق درستی را انجام دهم و کاری کنم تا برای مخاطب کار درجه یکی باشد.

وی افزود: حضور در آلبوم «در شعله با تو رقصان» برای من و پانته‌آ پناهی‌ها تجربه جذاب و شگفت‌انگیزی بود. من به همه مخاطبان می‌گویم که اگر تا به امروز عاشق نشدند، با خرید این آلبوم موسیقی حتما عاشق خواهند شد و اگر مخاطبانی هستند که عاشقند، مطمئن باشند که با این آلبوم، عشق بیشتری را تجربه خواهند کرد.

این بازیگر عرصه سینما و تئاتر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: من در این سال‌ها پیشنهادات زیادی را برای حضور در آلبوم‌های موسیقایی داشته‌ام اما در این مدت تمام تلاش خود را انجام داده‌ام که دقت کنم این حضور کجا و به چه شکلی باید باشد. به همین جهت سعی کردم همواره بهترین‌ها را انتخاب کنم و در کنار بهترین‌ها، تجربه‌های این چنینی را از سر بگذرانم. بنابراین قاطعانه می‌گویم که در این کار به دلیل لذت فراوانی که از حضور در کنار هنرمندان بردم، نه تنها هیچ اضطرابی نداشتم بلکه سعی کردم از کسانی که بلد این کار هستند، بهترین استفاده را داشته باشم.

آلبوم موسیقی صابر ابر

محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده این آلبوم موسیقایی نیز در این نشست با تقدیر از همکاری مدیریت موسسه «آوای باربد» در تولید این آلبوم موسیقایی، گفت: مجموعه ققنوس تابحال این رویه را داشته که از آلبوم‌ها و آثار و کنسرت‌هایی حمایت کند که بر روی موسیقی خاص و ارزشمند تاکید می‌کنند و در این مدت هم مخاطبان دیده‌اند که همکاری مجموعه ما با هنرمندانی چون شهرام ناظری، خواننده کامکارها، گروه شمس، همایون شجریان، سالار عقیلی، استاد حسین علیزاده، محمد معتمدی و دیگر هنرمندان تاکیدی بر این جریان فکری بود که به آن همت گمارده‌ایم. ما امیدواریم تا در صورت رفع موانع موجود، بتوانیم آلبوم‌هایی همچون «در شعله با تو رقصان» را وارد بازار موسیقی کنیم کما اینکه تا چندی دیگر و در صورت رفع موانع، آلبوم «عشقین گَل» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده و خوانندگی محمد معتمدی به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد. ضمن اینکه این افتخار نصیب‌مان شده تا بعد از چندین سال وقفه در تولید آلبوم موسیقایی، این بار در خدمت اردوان کامکار عزیز و سایر دوستان باشیم. به هر حال این وظیفه ماست که از موسیقی خوب، ارزشمند و با کیفیت، حمایت‌های خود را انجام دهیم و اعتقاد داریم که حمایت از هنرمندان جوانی چون مهیار علیزاده امری ضروری و لازم است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    18 20
    خجالت بکشید . شرم کنید از ملت . مردم دارند زیر خط فقر با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند آنوقت عده ای شکم سیر و مرفه بی درد ادعا میکنند با این آلبوم حتما عاشق خواهید شد .