استاندار کرمانشاه گفت: حل مشکلات مربوط به طرح های تولیدی با جدیت در استان دنبال و پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز یکشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جلسه دهمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع طرح های تولیدی اعلام کرد: این جلسه از مهمترین جلسات در استان برای حل مشکلات طرح های تولیدی است و هرگونه مصوبه ای در این جلسه حکم اجرا برای تمامی دستگاه های اجرایی و بانک ها را دارد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که شرایط برای تخصیص تسهیلات ارزان قیمت و دیگر شرایط برای طرح های صنعتی و کشاورزی فراهم می شود دستگاه ها و بانک ها در استان موظف به اجرای مصوبات و پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جلسات کارگروه ستاد تسهیل، شرایط مناسب و خوبی را برای خروج طرح های تولیدی از رکود فراهم می کند لذا تشکیل این جلسات باید به صورت مستمر در دستور کار باشد.

وی گفت: در جلسات این کارگروه، فراهم ساختن شرایط لازم برای حل مشکلات تولیدی به استان ها تعویض شده که باید از این ظرفیت در راستای خارج شدن طرح های تولیدی از رکود در استان به خوبی استفاده شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در جلسه ستاد تسهیل دستگاه ها و بانک ها طبق ضوابط و دستورالمعل ها موظف به همکاری با طرح های تولیدی هستند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رضایی بابادی تصریح کرد: علاوه بر تلاش جهت احیای طرح های تولیدی، جدیت و بکارگیری اهتمام لازم به منظور جذب سرمایه گذاری های جدید که اشتغال و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد، ضروری است.

وی اظهار داشت: باید با تلاش و جدیت بیشتر زمینه های گسترده تر اشتغال و کارآفرینی در استان فراهم شود.

در این جلسه دو طرح صنعتی شرکت صنعت گستر تولید کننده قطعات خودرو، شرکت ساینا سلامت پارس تولید کننده مواد شوینده و یک طرح کشاورزی شرکت تعاونی شیرغرب تولید کننده فرآورده های لبنی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحدها به تصویب رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =