چه ضرورتی دارد کریمی و دایی با یکدیگر آشتی کنند؟

سال 2006 بود که علی دایی در یک مصاحبه اعلام کرد: «بعضی‌ها هستند در چشم من نگاه می‌کنند و پاس نمی‌دهند.» منظور او علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام بود.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ از آن روز اختلاف بین دو علی فوتبال ایران علنی شد. بعد از آن بارها و بارها سعی شد این دو نفر را با هم آشتی بدهند، اما هر بار جایی دیگر اختلاف به شکلی جدی تر بروز پیدا می‌کرد.
روزهایی که دایی در تیم ملی و پرسپولیس بود، جایی برای علی کریمی نبود. اما هر جا مجبور به هم‌کاری بودند، در نهایت حرفه ای‌گری با یکدیگر همکاری کردند.
از روزی که خبر حضور ستارگان فوتبال جهان در ایران رسمی شد، علی کریمی اولین نفری بود که حضور خود در تیم ستاره‌های ایران را اعلام کرد. او حتی خودش با مسولان برگزاری تماس گرفت و اعلام کرد علاقه‌مند است تا در این دیدار به میدان برود. این در شرایطی بود که همه مطمئن بودند علی دایی هم به عنوان عضوی از این تیم، در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.
او حتی زود تر از سایرین، تمرینات خود را برای این بازی آغاز کرده است. اکثر بازیکنان دیگر این تیم، درگیر مربیگری یا بیزینس‌های خود هستند و هنوز تمرینات خودراآغاز نکرده‌اند.
کریمی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است من برای این مسابقه خیریه، هیچ شرطی نذاشته‌ام، اصلا نگفتم فلانی باشد، من نیستم. البته او تاکید کرده که دلیلی نمی‌بیند به خاطر منافعش، از مواضع قبلی خود کنار بکشد. (به نوعی تاکید کرده که حاضر نیست با علی دایی آشتی کند.)
حال سوالی که مطرح است، این است که اصلا چه نیازی است این 2 با یک‌دیگرآشتی کنند؟ وقتی قرار است در قالب یک تیم به میدان بروند، آن هم در یک بازی دوستانه، چه نیازی است انقدر این مساله واکاوی شود. بدون هیچ‌مشکلی این دو می توانند در کنار یک دیگر بازی کنند.
این 2 به عنوان شخصیت‌هایی محترم، حق دارند نظرات خود در مورد روابط‌شان با دیگران را داشته باشند.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • f IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    125 5
    خب شما خبرنگارای محترم گیر می دید حالا هم می گید چه اشکالی داره .....
  • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    62 4
    هیچ ضرورتی نداره وقتی منیت ها وجود داره
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    30 25
    علي فقط كريمي ٨
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    36 0
    اگر شما خبرنگارها گیر ندید، کسی علاقه ای به این موضوع بی اهمیت نداره.
  • سحر DE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    21 1
    واالله همینو بگو....
  • علی فرهمند A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    16 9
    فوقتی دایی سرمربی بود. همه از حسادتش نسبت علی کریمی معطلع شدن