۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
رونمایی از سردیس آقای بازیگر در شب دهم

مراسم بزرگداشت از عزت الله انتظامی و رونمایی از سردیس او با حضور کسانی چون ایرج راد و خسرو سینایی، مسعود کیمیایی و ... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین،در این مراسم ضمن تجلیل از هشت دهه زندگی پربار استاد انتظامی از سردیس"آقای بازیگر" رونمایی شد.

عزت‌الله انتظامی که خود را به خانه هنرمندان رسانده بود به علت کسالت نتوانست در مراسم حضور یابد و در انتها نیز رونمایی از سردیس توسط مجید انتظامی انجام شد.
در ابتدای این مراسم مجید سر سنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران به تجلیل از زحمات این هنرمند پیشکسوت تاتر و سینما پرداخت و گفت: «ما این روزها بیش از هر زمان دیگری باید جوانانمان را با الگوهایی از این دست که می توانند مظهر شهامت و انسانیت هستند آشنا کنیم.»

دیگر سخنران این مراسم ایرج راد مدیر عامل خانه تاتر بود که درباره ویژگی‌های عزت الله انتظامی گفت: «او هیچگاه نقشی را برای پول و استیصال نپذیرفت.همیشه خود را در نقش یک شاگرد می دید و تشنه آموختن بود.»

راد همچنین به ویژگی وقت شناسی و تعهد استاداشاره کرد و گفت: «ایشان به دلیل همان مسئولیت پذیری ذاتی که به عنوان رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر هم از وی سراغ داشتیم و داریم در خانه هنرمندان حاضر شد هر چند به علت کسالت نتوانستند در مراسم ما را همراهی کنند.»

در ادامه مراسم خسرو سینایی کارگردان سینما درباره عزت الله انتظامی بیان کرد: «متاسفانه طی 50 سال فعالیت تا 4 سال قبل فرصت همکاری با استاد انتظامی را نداشتم و همیشه از دور او را تحسین می کردم.اما به واسطه تولید فیلم قطار زمستانی در سفری که به لهستان داشتیم متوجه شدم چه قلب جوانی پشت این چهره سالخورده وجود دارد. او با زندگی پر بار و هنرمندانه اش به هنر ما غنا بخشیده و برایش عمری طولانی تر آرزو می کنم.»

در این مراسم که دهمین شب از سلسله برنامه های شب های ایرانشهر بود،مجید سرسنگی،ایرج راد،محمد رضا شرف الدین،خسرو سینایی،مسعود کیمیایی،محمد ساربان،محمد سریر و مجید انتظامی حضور داشتند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دهه هفتادی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    5 0
    پاینده باشید عزت سینمای ایران