ایران نوشت:بعد از ظهر دوم آذرماه دو دختر جوان به نام‌های «مریم» و «فریبا» در حالی که مضطرب و نگران به نظر می‌رسیدند به کلانتری 208 ترمینال جنوب مراجعه کردند و به مأموران گفتند توسط راننده یک دستگاه سواری 206 ربوده شده‌اند و با داد و فریادی که به راه انداخته‌اند متهم آنها را در ترمینال جنوب پیاده کرده و متواری شده است.

 به دنبال اظهارات این دو دختر جوان، مأموران ضمن بررسی موضوع دریافتند خبری تحت عنوان آدم ربایی و ربایش دو دختر جوان به پلیس 110 اطلاع داده نشده و این دو دختر با این ترفند قصد فریب مأموران را دارند.

  در ادامه «مریم» و «فریبا» به دایره اجتماعی کلانتری انتقال داده شدند و تحقیق و بررسی موضوع از آنها صورت گرفت.  در خلال تحقیقات پلیسی و اقدام‌های کارشناسانه آن دو نفر اعتراف کردند که با هم همکلاسی و هر دو ساکن اصفهان هستند و صبح دیروز درحالی که خانه را به بهانه مدرسه ترک کردند به باشگاه ورزشی رفته که از آنجا اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند و پس از رسیدن به تهران تصمیم گرفتند به کرج بروند. 

در ادامه مشخص شد «فریبا» با دو پسر جوان به نام‌های «وحید» و «محمدرضا» از طریق تلگرام آشنا شده و با آن دو در شهرستان کرج قرار ملاقات می‌گذارند اما بعد از اینکه این دو دختر به تهران می رسند پشیمان می‌شوند و از آنجا که ترس از تنبیه توسط خانواده همه وجودشان را گرفته بود تلفن همراه و ساک مسافرتی‌شان را در سرویس بهداشتی رها کرده و به کلانتری مراجعه می‌کنند. 

در نهایت پس از مشخص شدن موضوع با اقدام مناسب مشاور کلانتری 208 ترمینال جنوب این دو دختر به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =