با احترام به نظر شما من هم مثل شما متاسفم که با این پولی که به خودروهای خارجی باید بپردازیم اگر کیفیت خودروهای داخلی خوب و به روز بودند نیازی نبود که خودروی خارجی خرید نماییم و تولید کشورمان رونق میگرفت
دوست عزیز اینهمه سال حمایت کردیم به کجا رسیدند این خودروسازهای داخلی آیا این صنایع هم از مصرف کنندگان داخلی حمایت کرده اند، کیفیت خودروهایشان و رفتارشان با مشتریان کاملا گویاست. مضافا انحصار و حمایت زورکی نتیجه ای جز این نخواهد داشت
سالها شرکتهای داخلی و برخی وارد کننده های خارجی هرچی آشغال بود رو با قیمتهای چند برابر به خورد مملکت دادن و با بهانه اشتغال هر کاری خواستند کردن مصرف سوخت،آلایندگی،کیفیت ...را مد نظر بگیریم
مگه قراره بنز وسایر ماشینهای جدید ارزون تر از تولید داخل بهمون بفروشن؟ چرا بعضی ها اینقدر ساده هستن،با قیمتهایی که این ماشینها دارن بازم میریم سراغ همین ماشین های تولید خودمون.
مردم نه نمیگن بلکه نمی تونن بخرن برای خریدن یک پراید 20 میلیونی که پایینترین خودروی داخلی است مردم چند سال باید پس انداز بکنند آخرش هم مثل من جرات جاده رفتن با پرایدو نداشته باشند چون ممکنه باد کامیونها واژگونشون بکنه.
تعداد كارگرانی كه در ایرانخودرو وسایپا مشغول به كارند برابر با تعداد كسانی است كه سالانه براثر تصادفات كشته میشن همش بخاطر عدم ایمنی كافی خودرو ،بدنه ضعیف،عدم نصب كیسه هوا توسط خودروساز،نقص فنی ترمزهای ضعیف،گیربكسهای بد كه درسربالاییها واقعا كشنده هستند،
تازه بعدشم مگه قراره بنز وسایر ماشینهای جدید ارزون تر از تولید داخل بهمون بفروشن؟ چرا بعضی ها اینقدر ساده هستن،با قیمتهایی که این ماشینها دارن بازم میریم سراغ همین ماشین های تولید خودمون
بنده بیس از 15 سال است که به واسطه اشتغال در یک شرکت قطعه ساز با خودروسازان عمده ایرانی ارتباط دارم. هم وطن عزیزتر از جان، به نظرم باید دنبال علت مساله گشت و گرنه معلول را هرکسی می شناسد. باید دید چرا و چه زمانی مسیر پیشرفت قطعه سازی و خودروسازی که عملا از سال 72 یا 73 شروع شده بود، ادامه نیافته و در میانه راه با سنگ اندازی برخی متوقف شده است.
اقا کیا اپتیما 16000 دلار اونوقت ماباید به پزو206 40میلیون پول بدیم که هرروز هم تو تعمیر گاه چون که قطعه تقلبی روشه خواهشا خودرو نخرید نخرید نخرید نخرید همین پرایدی که 20میلیونه 7 میلیون قیمت تمام شدشه
نظر شما