استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در بصیرت افزایی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و نسل های آینده دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاینبه نقل از روابط عمومی استانداری  ،قاسم سليماني در كميته اطلاع رساني كنگره شهداي استان افزود:  همه بايد پاسدار خون شهدا باشيم و با الگو گرفتن از آنها مسير زندگي خود را بخوبي پيدا كنيم تا سعادت خود را تضمين كنيم
وي بابيان اينكه برگزاري يادواره شهدا از كارهاي ارزشمندي است كه به ماندگاري فرهنگ شهادت كمك موثري مي كند افزود: تمامي دستگاههاي اجرايي استان بايد براي هرچه با شكوه تر برگزار شدن كنگره تلاش كنند.
وي افزود: در شرايطي كه رسانه هاي غربي هجمه گسترده اي عليه ارزشهاي اسلامي راه انداخته اند وظيفه رسانه هاي متعهد داخلي حساستر از گذشته است و بايد هوشيارانه عمل كنند.
وي گفت: تفكر بسيجي در ميان رسانه ها و مردم نهادينه شود با اتكا به آن مي توان گامهاي بلندي برداشت و در جنگ رسانه اي هم پيروز شد.
سليماني با بيان اينكه يكي ازمهمترين زوايايي كه ميتوان در خصوص آن تامل و مداقه نمود،مقوله فرهنگي و هنري است. كه بايد با استفاده از عنصر فرهنگ و هنر ارزشها و حقايق جنگ را براي نسلهاي آينده بازگو كرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =