سردار احمدی مقدم بخشی از خاطرات خود از رویدادهای سال 88 را مطرح کرده بود که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. حالا یک روز بعد از انتشار سخنان او، این موضوع با واکنش دفتر احمدی نژاد مواجه شده است.

دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای مطالبی که اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی به وی نسبت داده بود را خلاف واقع عنوان کرد.اینجا را ببینید.

در پی سخنان سردار جعفری ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی، نامه ای به وی نوشت. اینجا را ببینید.

سوال عضو مجلس خبرگان از آیت الله مصباح یزدی

علی فلاحیان درباره نقش مردم در حکومت اسلامی پرسشی را از مصباح‌یزدی مطرح کرده است. اینجا را ببینید.

مرداد ماه چهار سال پیش، «محمود احمدی نژاد» با «کورش» پادشان هخامنشیان قیاس شد. اینجا را ببینید.

در آستانه ولادت باشکوه حضرت امام رضا (ع) ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور سفری زیارتی وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد. اینجا را ببینید.

خبر مشاور رسانه ای احمدی نژاد

عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای احمدی نژاد با انتشار عکسی در صفحه فیسبوک خود وعده داده که خبری در راه است. اینجا را ببینید.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت اطلاعات به بررسی وضعیت و جایگاه داعش در منطقه پرداخت. اینجا را ببینید.

وزیر کشور دولت اعتدال و تدبیر، با تاکید بر لزوم صیانت از آرای مردم در انتخابات، می گوید که روی حق تمامی کسانی که گواهی سلامت از مراجع چهارگانه ذی صلاح دارند، خواهد ایستاد. اینجا را ببینید.

٢٩٢١٢

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    28 18
    احمدی نژاد آب را گل آلود می کرد که ماهی بگیرد. این بر همه آَشکار است. حنای او دیگر برای مردم رنگی ندارد.
  • بی نام IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    24 15
    فرمانده محترم سپاه بياد داشته باشيد كه جناب روحاني رو چندين ميليون ايراني همراهي ميكنن وپشت ايشون هستند وكشور از ان مردم وملت است وبس .متشكر