ایسنا نوشت: رضا برجی گفت: به‌دلیل درد در مهره‌های کمرم و زخم‌های ناشی از شیمیایی شدن، تا چند روز آینده در بیمارستان بستری خواهم بود.

این عکاس و مستندساز دوران دفاع مقدس در حالی که به‌سختی صحبت می‌کرد، به خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا گفت: از سه روز پیش به‌دلیل دردی که در مهره‌های کمرم احساس می‌کردم و همچنین زخم‌های ناشی از شیمیایی شدنم، در بیمارستان بستری شده‌ام.

او ادامه داد: مهره‌های کمرم به‌دلیل موج انفجار در زمان جنگ، به‌شدت آسیب دیده‌اند و زخم‌هایی که به‌خاطر شیمیایی شدن در بدنم به‌وجود آمده‌اند، بار دیگر سر باز کرده‌اند و مجبورم مدتی را در بیمارستان بمانم.

این عکاس همچنین بیان کرد: در این مدت تحت نظر دکتر حافظی که از 20 سال پیش مداوای من را برعهده دارد و از پزشکان طراز اول است، خواهم بود. هنوز باید فیزیوتراپی‌ و کارهای دیگری را انجام دهم.

رضا برجی متولد اسفند‎ماه سال ۱۳۴۳ در همدان، فیلمبردار و عکاس است. او از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ در زمینه عکاسی جنگ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۶۳ تا ۷۱ عکاس برنامه «روایت فتح» بود.

«سواحل اشک و زیتون» (مستندی از جنگ ۳۳ روزه لبنان)، «سال‌های گلوله و زنبق»، «مادران صربرنیتسا»، «لعل بدخشان» و «در امتداد غدیر» کارهای مستند او هستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =