جلسه هم اندیشی مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان البرز در محل معاونت قرآن و عترت این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه هم اندیشی مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان البرز در محل معاونت قرآن و عترت این اداره برگزار شد.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به پیشبرد فعالیت های قرآنی این اداره گفت: در این راستا جلسه ای با حضور مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان یکشنبه اول شهریورماه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقاندار در ابتدا ضمن خیرمقدم به رؤسای محترم ادارات و تبریک ایام دهه کرامت ، از زحمات همکاران در برنامه های گذشته همچون سیزدهمین آزمون قرآن و عترت که با حاصل تلاش ایشان کسب رتبه دوم درکشور را برای معاونت قرآن و عرتت البرز همراه داشت.
همچنین گفت: مسابقه تسنیم ویژه همکاران و خانواده ایشان با استقبال بسیار خوب خانواده های همکاران روبرو گردید که امیدواریم در برگزاری این آزمون هم حائز رتبه خوبی در بین استان ها گردیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقاندار افزود: در این جلسه درخصوص اجرای چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در آبان ماه و همچنین فعالیت های قرآنی موسسات قرآنی بررسی شد.
دهقاندار در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از ادارات فعال در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی ، بررسی فعالیت های قرآنی در قالب شورای توسعه فرهنگ قرآنی را خواستار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =