١٠٠٠ اپراتور در ٦ شیفت کاری/ اینجا کرامت انسان ها محترم است

دکتر حسن روحانی فردا به همدان می آید تا در هفته دولت، برای مردمی سخن بگوید که تمدن باستانی ایران را از گذشته هاى کهن به ارث برده است.

رئیس جمهور می آید و مثل هر سفر دیگری، مردم هم در گوشه گوشه شهر و استان با رئيس جمهور ديدار كنند و حرف هاى خود را به گوش دولتمردان برسانند.

آنها که در سال های قبل، تنها راه ارتباطی شان، زدن به صف جمعیت و ماندن زیر دست و پا بود. آنچه مسئولان ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره اش می گویند: «نادیده گرفتن کرامت انسانی»حالا و در دولت یازدهم، با شکل متفاوتی از این ارتباط روبه رو شده اند ؛ستاد جدید طراحی شده تا مردم بتوانند پیام های شان را به اطلاع مسئولان برسانند. تلفن ١١١، این امکان را در همه استانها بوجود اورده است تا حرفهاى خود را به گوش مسئولان برسانند. سامانه ای که در هر سفر كاروان تدبير و اميد، تعداد اپراتورهایش چند ده برابر می شوند تا به صورت ٢٤ ساعته درددل های مردم را به گوش رئیس جمهور برسانند. سامانه ارتباطات مردمی، پیام های مردم را ثبت و دسته بندی می کند. به مخاطب کد رهگیری می دهد تا تماس گیرنده بتواند پروسه رسیدگی به درخواستش را پیگیری کند.

بیش از ١٠٠٠ اپراتور از کارمندان اموزش ديده از نهادها و دستگاه های دولتی، در ٦ شیفت کاری و بصورت شبانه روزى در طول سفر، پای سامانه سامد می نشینند و حرف هاى مردم را ثبت، بررسى و راهنمايى و پيگيرى مى نمايند.

پیام هایی که مردم با سامانه ١١١ مطرح مى كنند، دسته بندی و اولویت بندى می شوند و تعيين تكليف مى شوند.

پیک امید، تیمی که کار امروز را به فردا موکول نمی کند

در میان این پیام ها، پیام هایی هستند که نیاز به رسیدگی فورى دارند. آنها که بچه های تیم پیک امید، به سرعت به محل اعزام می شوند و سعی می کنند تا خدمت رسانی را در کوتاه ترین زمان انجام دهند و گزارش آنچه انجام گرفته، در اختیار مسئولان اجرایی کشور قرار می گیرد. اگرچه دولت یازدهم بیش از هر چیز در تلاش است تا بتواند با باز کردن قفل های صنعت کشور و با رونق کسب و کار، سطح بیکاری را در کشور کاهش دهد، سطح رفاه اجتماعی را بالا ببرد و البته بتواند کیفیت زندگی را در سراسر کشور ارتقا دهد. تلاشی که سبب می شود تا بسیاری از دغدغه های مردمی کاهش یابد .

۴۵۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =