شاخص های شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا به حال، ارتقاء یافته است

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: نرخ انرژی تامین نشده بخش توزیع که در پایان سال 91، میزان آن 9/0 در هزار بوده، این نرخ از سال 92 تاکنون به 8/0 در هزار کاهش یافته و افزایش بهره وری و رضایت مندی مشترکان از مزایای آن است.
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که کاهش طول شبکه توزیع به ازای هر مشترک یکی دیگر از شاخص های کمی است افزود: هم اینک این شاخص به ازای هر مشترک 4/32 متر است و به نسبت مدت متناظر قبل از شروع به کار دولت تدبیر و امید، 3/1 درصد کاهش داشته و بهبود بهروری و کم شدن هدررفت انرژی الکتریکی از ویژگی های آن به شمار می رود.
وی افزود: برداشت اطلاعات شبکه فشار متوسط پست های توزیع برق به روش سیستم اطلاعات جغرافیائی (GIS) که موجب در دسترس قرار گرفتن کامل وضعیت شبکه، تسریع در مطالعات و کاهش تردد به محل شبکه می شود، در انتهای سال 91 حدود 25 درصد بوده و در حال حاضر 68 درصد است که رشد 43 درصدی را به همراه داشته است.
مهندس موسوی زاده با عنوان این که تلفات شبکه های توزیع برق استان سمنان در سال 91 به میزان 7/7 درصد بوده اضافه کرد: در حال حاضر این شاخص به 07/7 درصد تقلیل پیدا کرده و امید است تا پایان سال جاری به 9/6 درصد کاهش یابد.
وی با اعلام این که مقدار پیک سائی یا کاهش اوج بار شبکه در سال 91 به مقدار 36 مگاوات تحقق پیدا کرده خاطر نشان ساخت: دستیابی به برنامه های پیش بینی شده این شاخص که باعث افزایش راندمان شبکه، عدم سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه جدید و کاهش آلودگی زیست محیطی می شود از سال 92 تا به حال به 60 مگاوات رسیده و آثار بسیار مناسبی را در مدیریت مصرف برق داشته است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =