در آیینی با حضور استاندار، نماینده مردم سمنان، فرماندار و مسئولان اجرایی استان که در دانشگاه سمنان برگزار شد ، به طور همزمان 56 پروژه عمرانی در بخشهای مختلف به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ رئیس دانشگاه سمنان در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن دو عضو هیات علمی این دانشگاه در فهرست یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی دنیا گفت : با توجه به پیشرفتهای علمی کشور، این دانشگاه به دنبال کیفی سازی آموزش است و سعی دارد رشته هایی را ایجاد نماید که متناسب با نیاز بازار کار و در توسعه استان و کشور موثر باشد .
دکتر عباس هنر بخش رئوف همچنین خواستار مشارکت مدیران استانی و کشوری برای اتمام طرحهای عمرانی دانشگاه از جمله پروژه فرهنگی آمفی تئاتر و کتابخانه مرکزی شد .
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین با اشاره به ظرفیتهای موجود در استان سمنان، گفت : وجود 42 نوع ماده معدنی ، این استان را به آکواریومی از مواد معدنی تبدیل کرده است .
خسروی، وجود 16 درصد از مناطق حفاظت شده محیط زیست کشور، دو پارک ملی و دو ذخیره گاه کشوری، حضور 90 هزار دانشجو و ... را برخی از ظرفیتهای نهفته و موجود برای استفاده در استان سمنان برشمرد.
وی با اشاره به وجود بیابانهای وسیع در استان سمنان، گفت: اگر قصد احداث بیمارستان هسته ای در کشور داریم، مراکز آموزش، تحقیقات و مطالعات کاشت گیاهان هسته ای می تواند در این استان استقرار یابد.
در پایان این مراسم دو طرح عمرانی دانشگاه سمنان شامل فاز دوم خانه فرهنگ و ساختمان معاونت آموزشی و دانشجویی با اعتبار بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان باحضور استاندار ، مسئولان استان و دانشگاه به بهره برداری رسید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =