لیگ بر‌تر فوتسال، جمعه ساعت 17:00؛ مصاف یاسین پیشرو و مقاومت در قم/ پنجمین پیروزی در یک قدمی یاسین

تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و مقاومت البرز در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی در قم رو در روی هم قرار می‌گیرند که نماینده قم به دنبال کسب پنجمین پیروزی است.

به گزارش مهر، فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال فردا جمعه هفته هفتم خود را پشت سر می‌گذارد و تیم یاسین پیشروی قم در این هفته در خانه و در حضور هواداران خود میزبان مقاومت البرز است.

یاسین پیشرو که امسال در لیگ بر‌تر عملکرد خوبی داشته و پست سر تأسیسات دریایی در رده دوم جدول قرار گرفته است امیدوار است بتواند به روند موفقیت‌های اخیر خود ادامه داده و تیم رده دوازدهم جدول را در قم شکست دهد.

نماینده فوتسال قم پس از کسب ۳ پیروزی پی در پی و دلنشین برابر تیم‌های فرش آرای مشهد، دبیری تبریز و حفاری اهواز حالا می‌خواهد تیم دیگری را قربانی کند و بر همین اساس مقاومت البرز، ایت نیم جوان و دگرگون شده را دست کم نمی‌گیرد.

یاسین پیشرو کار خود را در لیگ بر‌تر فوتسال با پیروزی خارج از خانه برابر کاشی نیلوی اصفهان آغاز کرد اما یک هفته بعد در مسابقه با میثاق تهران در روزی که می‌توانست برنده بازی باشد شکست خورد.

پس از حضور مجموعه یاسین پیشرو و حمایت از این تیم با نام جدید، شرایط تیم یاسین پیشرو متحول شد و با وجود اینکه آن‌ها در عین شایستگی در خانه مغلوب تیم کهکشانی تأسیسات دریایی شدند اما سپس در مشهد برابر فرش آرا ۵ بر یک به پیروزی رسیدند.

پیروزی یاسین پیشرو در هفته پنجم برابر دبیری تبریز با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی سبب شد یاسین پیشرو بتواند به رده چهارم جدول و ۴ امتیازی صدر جدول برسد.

آن‌ها سپس راهی اهواز شدند و با پیروزی ۳ بر یک برابر تیم قدرتمند حفاری خوزستان در یک بازی نزدیک و نفس گیر، ۳ امتیاز با ارزش دیگر کسب کردند و به یک قدمی تاسیسات دریایی صدرنشین رسیدند.

در حال حاضر تأسیسات دریایی با ۱۶ امتیاز و صدرنشین جدول است و یاسین پیشروی قم با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاده است و تیم‌های گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز، مس سونگون و میثاق ۱۰ امتیازی هستند و رقابت سختی با هم دارند.

پیروزی یاسین پیشرو بر مقاومت البرز در بازی روز جمعه قم می‌تواند سبب فاصله گرفتن تیم یاسین پیشرو از ۴ تیم ۱۰ امتیازی در جدول شود البته باید به این مسئله توجه داشته باشیم که هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و نباید وضعیت جدول را واقعی بدانیم.

بدون شک با گذشت چند هفته دیگر چهره مدعیان واقعی قهرمانی لیگ بر‌تر مشخص می‌شود و سید مهدی غیاثی سرمربی تیم یاسین پیشروی قم نیز تلاش می‌کند تیمش را تا پایان نیم فصل در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کند.

سید مهدی غیاثی به این مسئله واقف است که اگر تیمش در نیم فصل در جمع مدعیان بماند می‌تواند با تقویت تیمش در نیم فصل، سودای قهرمانی را در سر بپروراند گرچه رقابت با تیم پرستاره تاسیسات دریایی که حتی نیمکت نشینانش نیز ستاره هستند کار دشوار اما ممکنی است.

با توجه به نمایش خوب یاسین پیشرو در ۳ بازی اخیر این ظرفیت در یاسین پیشرو دیده می‌شود تا بتواند در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد.

شاگردان سید مهدی غیاثی در این بازی چشم به درخشش بازیکنانی چون علیرضا وفایی، مسلم اولاد قباد، سعید قاسمی و محمد کرمانی دارند و امیدوارند بر این تیم خوب و با انگیزه که شروع خوبی نیز در لیگ داشت غلبه کنند.

در دیدار برابر مقاومت البرز فقط به برد فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: می‌دانیم که در بازی با مقاومت البرز کار آسانی در پیش داریم اما در این مسابقه نمی‌خواهیم در خانه به حریف امتیاز بدهیم و هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم مقاومت البرز با توجه به جذب بازیکنان سرباز از تیم‌های خوب و جوان فوتسال ایران است و تیمی قابل احترام است که قابلیت ایجاد دردسر برای هر حریفی را دارد.

وی افزود: آن‌ها در رده‌های پایین جدول قرار دارند و برای متوقف کردن یاسین پیشروی بالانشین انگیزه دارند اما یاسین پیشرو نیز تیمی باانگیزه است که با روحیه و انرژی مثبتی که از پیروزی‌های اخیرش کسب کرده به دنبال کسب ۳ امتیاز و راضی کردن هواداران است.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو گفت: وجود هواداران در بازی‌های خانگی برای ما یک نعمت بزرگ است و با پشتیبانی همین تماشاگران در دیدار برابر مقاومت البرز هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم و نمی‌خواهیم مجال خودنمایی به این تیم دونده و جوان بدهیم.

غیاثی بیان داشت: بازیکنان جوان ما باید در این بازی تمرکز لازم را داشته باشند و حریف را دست کم نگیرند و هدف ما این است که بتوانیم در نیمه نخست به گل برسیم تا در نیمه دوم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در ۳ بازی گذشته با وجود اینکه گل نخست را دریافت کردیم اما در ‌‌‌نهایت بازی را به سود خود پایان دادیم و این امر نشان می‌دهد دریافت گل تاثیری در روحیه بازیکنان ما ندارد.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و مقاومت البرز در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت ۱۷ روز جمعه ۶ شهریور در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =