همزمان با پنجمین روز ازهفته دولت، در جریان سفر روز پنجشنبه وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، بهره برداری از هشت طرح عمرانی به صورت نمادین انجام شد.

به گزارش ایرنا، طرح تولید نان صنعتی و سنتی در شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن و هشت طرح عمرانی دیگر با حضور وزیر کشور رسما به بهره برداری رسید.
کارخانه تولید نان صنعتی و سنتی سفید دشت بروجن با ظرفیت اسمی 31 هزار و 500 تن تولید نان و 48 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای 300 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری طرح واریانت گردنه قامشلو در مسیر ارتباطی شهرستان بروجن به استان اصفهان با 35 میلیارد ریال اعتبار و بهسازی و آسفالت 80 کیلومتر راه ارتباطی با 58 میلیارد و 600 میلیون ریال را از دیگر طرح هایی دانست که امروز به مناسبت سفر وزیر کشور بهره برداری شده است.
گودرز امیری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از طرح های کشاورزی در یکهزار و 139 هکتار اراضی با 585 میلیارد و 182 میلیون ریال، اجرای 14 طرح هادی روستای با 41 میلیارد و 815 میلیون ریال، مجتمع آبرسانی 'اوره و بارز' برای آبرسانی به 22 روستا و طرح گازرسانی روستاهای بخش منچ شهرستان لردگان با 57 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های بهره برداری شده است.
وی ادامه داد: شرکت ذوب و ریختگری شمشهای فولادی در شهرک صنعتی سفیددشت شهرستان بروجن، با ظرفیت 70 هزار تن و سرمایه گذاری 23 میلیارد ریالی دیگر طرح به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: با بهره بردای از این شرکت زمینه اشتغال بیش از 50 نفر در شهرستان بروجن فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، هم اینک حدود یکهزار و 250 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
به گزارش ایرنا، حضور در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به این استان است.
هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر با عنوان هفته دولت نام گرفته است.
سفید دشت از توابع شهرستان بروجن در حدود 50 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =