سعید علی حسینی حالا حتی راضی است که برایش محرومیتی کوتاه مدت در نظر بگیرند اما بتواند باز هم وزنه بزند.

ستاره وزنه برداری ایران که در اتفاقی عجیب که حتی مسولان فدراسیون جهانی وزنه برداری را هم شگفت زده کرده است ، متهم به دوپینگ شده در گفت و گو با خبرآنلاین باری دیگر خواست تا مسولان به دنبال راهی باشند تا بی گناه ، قربانی نشود.
او که پس از دیدار تاماش آیان با افشارزاده ، کمی شانسش برای رهایی از این مشکل بزرگ بیشتر شده است گفت:« البته هنوز هم هیچ تغییر اساسی در این زمینه رخ نداده است اما همین که آنها پرونده ام را باز نگه داشته اند یعنی خودشان هم می دانند که در ماجرای من ابهام های زیادی وجود دارد. آنها به افشارزاده گفته اند یک روز قبل از شروع مسابقات خرداد ماه ، پرونده من را بررسی می کنند. برای همین ما یک وکیل بین المللی استخدام کرده ایم و البته امیدواریم بتوانیم دکتر شریف را هم به دیدار آیان بفرستیم تا درباره مشکلاتم با هم حرف بزنند و بتوانند اسناد پزشکی مرا تکمیل کنند.»
او ادامه داد:« من بارها تاکید کرده ام هیچ چیزی را بی اجازه کادرفنی استفاده نکرده ام و مطمئنم که هیچ مشکلی ندارم مگر اینکه در اردو برایم اتفاقی افتاده باشد. البته مسئله من با پیگیری فدراسیون و مسولان ورزش قابل حل است. آنها دوباره قول داده اند که ماجرای مرا پیگیری می کنند تا مشکلم حل بشود.»
او درباره اینکه چقدر احتمال می دهد که مشکلش حل شود گفت:« امیدوارم که این مشکل حل شود . حالا دیگر به جایی رسیده ام که حتی حاضرم دو سال محروم شوم اما بگذارند در المپیک وزنه بزنم. این خیلی بی انصافی است که بی گناه جوانی ام تباه شود. واقعا اگر آن اتفاق برایم بیفتد تا ابد ، مسببینش را نمی بخشم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 0000 IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۳
    0 0
    اخه چه روزگار نامردی هست چه قدر زحمت کشید که مدال المپیک رو بیاره من از نزدیک شاهد بودم بعد اون همه زحمت بهش انگ دوپینگ میزنن واقعا دردناکه اون همه جوونیشو گذاشت و این طوری میدون رو ترک میکنه سعید قهرمان واقعی تو وامثال تو هستند
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 0
    خوشحالم همه به ماهیت رضازاده پی بردن اون ادای آدم خوبا رو در میاره بعد میشینه قیافه مضلوم میگیره چون نون به نرخ روز خوره. به قول شاعر :تا توانی در جهان یکرنگ باش قالی از چند رنگ بودن زیر پا افتاده است