تاسیس دفتر استانی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور در آذربایجان غربی

با حکم دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور دفتر این جمعیت در آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، دکتر اکبر نوری از فعالین سیاسی استان مسئولیت شاخه آذربایجان غربی را رسما با حکم دکتر حسین اسماعیلی بر عهده گرفته است.
نوری در گفتگویی هدف از راه اندازی دفتر استانی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر را انسجام بخشی به فعالیتهای سیاسی فعالین و نخبگان استان با هدف افزایش مشارکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تبیین مولفه های تعیین نامزدهای اصلح بمنظور تحت پوشش حمایتی قرار دادن آن عنوان کرد.
به گفته دبیر استانی این جمعیت، بیش از 62 هزارنفر عضو رسمی در سراسر کشور دارد و در آذربایجان غربی نیز اقدام به عضو گیری و تشکیل شورای مرکزی با فراخوان از ایثارگران، خانواده های معزز آنان و نخبگان و فعالین سیاسی خواهد نمود.
این فرزند شهید و فعال سیاسی اذعان داشت که بسیاری از اعضای شورای مرکزی و هیات موسس این تشکل از اساتید دانشگاهی، مدیران، نمایندگان مجلس تشکیل می دهند.
نوری خبر داد که طی روزهای آینده دکتر حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور به آذربایجان غربی سفر کرده و دیداری با برخی مقامات این استان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه اورمیه و نیز استاندار آذربایجان غربی خواهد داشت.
گفتنی است دفتر استانی این جمعیت در خیابان شهید بهشتی(دانشکده) قرار دارد و شورای مرکزی آن قرار است به زودی سفرهایی را برای تعیین مسئولین شاخه شهرستانی داشته باشند.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را ارائه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =