قاسم روانبخش درباره علت نرفتن احمدی نژاد به جلسات مجمع تشخیص مصلح نظام گفت : شاید یکی از دلایل عدم حضور رییس جمهور، طرح مسائلی است که بعضا خلاف قانون اساسی است و ایشان نمی‌خواهند در تاریخ ثبت شود که اینگونه مسائل با حضور او انجام شده است.

به گزارش تهران امروز وی افزود : به‌عنوان مثال بحث سیاست‌های کلی انتخابات که به‌طور قطع به تایید مجلس یا تایید رهبری نخواهد رسید، از جمله این مباحث است که خلاف قانون بوده بنابراین رئیس‌جمهور ترجیح می‌دهد دخالتی در آن نداشته باشد.

 دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن ، هم چنین پیشنهاد بازگشت هاشمی به نمازجمعه و احمدی نژاد به مجمع را سطحی‌نگرانه و ساده‌اندیشانه خواند و از پیشنهاد دهنده آن خواست تا با هاشمی‌رفسنجانی دیدار کرده و از او بخواهد موانع حضور احمدی‌نژاد در مجمع را برطرف سازد زیرا در این صورت ممکن است موانع حضور آقای هاشمی در نماز جمعه نیز برطرف شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 0
    به نظر مي رسد اين اقايان نمي خواهند به فرامين رهبري گوش كنند وقتي رهبري وظيفه اي را به مجمع ارجاع مي دهد به عنوان بازوي مشورتي جايي براي حرفهاي اقاي روانبخش باقي نمي ماند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 0
    عجب حرف بي ربطي! معلوم است كه مجمع محل تصويب قوانيني است كه خلاف قانون اساسي است اما بنا بر مصلحت بايد تصويب شود. ضمنا" ايشان گونه اي صحبت كرده است كه گويا ستاد نماز جمعه زير دست ايشان و اقاي احمدي نژاد است.بهتر است ستاد به اين توهين پاسخ دهد.