پلیس آگاهی تهران بزرگ تصاویری از عامل سربریدن کودک ۱۰ ساله در خیابان وحدت‌اسلامی، همراه با جزئیاتی از بازداشت این متهم منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی تهران بزرگ؛ در ساعت 14:30 مورخه 10/06/1394 خبر کشف جسد پسربچه ای 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی- خیابان بازارچه شاپور به کلانتری 113 بازار اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به پسربچه ای 10 ساله بنام سپهر است که پس از خرید نان و در زمان مراجعه به خانه درحالیکه از ناحیه گردن دچار بریدگی عمیق گردن شده ، به قتل رسیده است .

با اعلام خبر کشف جسد به اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل ، بلافاصله تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی بهمراه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی در محل حاضر ، پرونده مقدماتی در خصوص قتل پسربچه ده ساله (مقتول) تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری عامل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


اظهارات اهالی محل

یکی از اهالی محل که با مشاهده جسد پسربچه با پلیس و مرکز اورژانس تماس گرفته بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " با موتورسیکلت در حال عبور از کوچه بودم که پسربچه ای را دیدم که روی زمین افتاده و غرق خون است ؛ بلافصاله با اورژانس و 110 تماس گرفتم ؛ ابتدا تصور کردم که تصادف کرده اما بعدا مشخص شد که گردن پسربچه را بریدند " .

خانمی که مردی جوان را با یک قبضه چاقو در داخل کوچه ی محل جنایت مشاده کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " من کنار پنجره بودم که یک مرد [ جوان ] با لباس آبی نفتی در حالیکه یک چاقو در دست داشت ، از کوچه خارج شد ".

کارآگاهان اداره دهم با بررسی میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که یکی از ساختمان های محل وقوع جنایت مجهز به دوریین های مداربسته است ؛ بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته ی این ساختمان مورد بازبینی قرار گرفت و بنا بر اظهارات برخی از اهالی محل مبنی بر مشاهده جوانی با چاقو ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی قد بلند و تنومند ( حدودا 35 ساله ) شدند که پشت سر مقتول وارد کوچه ی محل جنایت شده و دقایقی پس از آن نیز با یک قبضه چاقو از کوچه خارج می شود .

با بدست آمدن تصاویر متهم پرونده و احتمال ارتکاب جنایت توسط این شخص ، تصویر وی استخراج و اهالی محل موفق به شناسایی هویت وی بنام "اشکان . م" ( متولد 1358 ) به عنوان یکی از اهالی بازارچه شاپور شدند ؛ بررسی سوابق اشکان نشان داد که وی از مجرمین سابقه داری است که تاکنون چهار در سال های 79 ، 92 و 93 دستگیر و روانه زندان است که سه فقره از سوابق وی مربوط به ضرب و شتم است .

دستگیری اشکان

با شناسایی هویت اشکان ، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و سرانجام در ساعت 17:30 مورخه 11/06/1394 ، کارآگاهان در حالی موفق به دستگیری وی در محدوده چهارراه گلوبندک شدند که هنوز آثار خون بر روی لباس هایش وجود داشت .

اظهارات اولیه متهم

اشکان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد و عنوان کرد: "در زمان حادثه، داخل خانه در حال استراحت بودم که صدای سر و صدای بچه ها از داخل کوچه باعث شد تا عصبانی شوم اما زمانی‌که به کوچه آمدم ، بچه ای را در داخل کوچه مشاهده نکردم؛... . پسربچه ای تقریبا 10 ساله را دیدم که در ابتدای یک کوچه پائین تر ایستاده بود ؛ فقط دیدم پائین کوچه ایستاده ؛ من به سمت او نرفتم ؛ فقط این صحنه را به خاطر دارم .... . (از موضوع قتل پسربچه 10 ساله نیز در نزدیکی محل سکونت خود) اطلاع نداشتم " .

"اشکان" در پاسخ این سؤال که "آیا آن پسربچه ( مقتول ) را قبلا هم دیده بودید ؟" به کاراگاهان گفت : " فقط به یاد دارم شبیه بچه گی های خودم بود و او را در سر کوچه پائینی دیدم ؛ او را قبلا در رویاهام دیده بودم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: " متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پسربچه 10 ساله شده اما با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از متهم و همچنین تصاویر دوربین های مداربسته از محل جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ".

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 125
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    دیوانه جانی ,قاتل بیرحم اعدام هم برات کمه
    • habib A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      تو این زندان ها چ خبره مگه که طرف وقتی بیرون میاد بدتر میشه؟؟؟؟؟؟؟بجای آموزش دادن و کار کشیدن ازشون انگار آموزش دزدی و فروش مواد مخدر و.... میبینند....سراغ دارم در زندان فرزدی میلیاردر شده چرا آخه؟خواهشا خبرانلاین چاپ کن
    • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      اینا که منفی دادن دقیقا نظرشون چیه؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      42 38
      ایا زندان و ریشه یابی های قبلی تونست از این حادثه جلو گیری کنه
    • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      68 52
      یک نفر اومده داره تعداد زیادی منفی میده.
    • بی نام GB ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      52 11
      این افراد بیمار باید قبل از جنایت شناسایی و از جامعه دور شوند وگرنه کشتن اوکه در شرایط کنونیمخالف آن نیستم جان پسر بچه را بر نمی گرداند
    • امیر تبریز اوغلی IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      82 26
      ای کسانیکه منفی دادی... فقط یک لحضه تصور کنید بچه شما رو کشته...فقط یک ثانیه خودتو بزار جای پدر مادر اون بچه.. یک ثانیه.....البته امیدوارم که هیچ وقت این اتفاق برای هیچ کس نیفته حتی یه امریکایی
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      18 10
      در اینکه باید اعدام بشه شکی نیست اما من از ادمهایی متعجبم که اعدام رو راهی برای ایجاد امنیت در جامعه میدانند اگر اعدام امنیت میاره چ را با این همه اعدام جرم داره بیشتر میشه؟ فکر نمیکنید این افرادی که ازشون به عوان قاتل نفرت دارید یه زمانی کودکانی بودند که همه دوستشون داشتن و...؟ طرف که قاتل به دنیا نیومده باید بررسی بشه که این مسائل چطور بوچود میاد و اینا در چه محیطی رشد کردن؟ اقتصادیه مشکلش؟ چیه و... اعدام رو راه حل فرض نکنید این تفکر شما که اعدام رو راه حل میدونید به خدا از اون قاتله برا جامعه ما خطرناکتره. اعدام مجازاته و راه حل درست شدن جامعه ما نیست.
    • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      8 4
      خدایا به ما این قدرت رو بده که قبل نظر گذاشتن و منفی و مثبت زدن در حد یک دقیقه فکر کنیم و فسفر بسوزانیم عزیز من اعدام یک قانونه با قانون که نمیشه جنگید و گفت اعدامش کنید یا نکنید طرف به تشخیص قاضی اگر جرم کرده باشه باید اعدام بشه در اعدام این فرد حرفی نیست ولی اعدام راه حل جامعه ما نیست چرا یک لحظه فکر نمیکنی که این همه اعدام داشتیم چرا قاتلا و قاچاقچی ها کم نشدن؟ یه کم فکر کن برو یه کم به خودت فرصت تفکر بده ببین این ادم چطور قاتل شده؟ یک درصد هم این احتمال رو بده که این ادما کودکانی مهربان و خوب بودن جامعه ما با برخوردهامون با اقتصادمون و...اینا رو به قاتل تبدیل کرده اقا بازم میگم اعدام بشه یا نشه بحث ما نیست این ادما در جامعه ما کم نیستن باید دید چرا اینطوری شده
    • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      11 2
      دیگه همینه دیگه وقتی طرف اراذل و اوباش چاقوکشی میکنه یا قاچاقچی مواد مخدرند اینارو دستگیر می کنند بعد به جای اینکه این مفسدان فی الارض رو اعدام یا دست و پاشونو قطع کنند میان چند ماهی زندانی می کنند بعدش آزادش می کنند نتیجه میشه همین...
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    قوه قضاییه، دادرسی و محاکمه را تسریع دهید تا این مجنونان دیگری را داغدار نکرده اند خانواده داغدار، تسلیت عرض میکنم. خدا به شما صبر دهد.
    • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      26 14
      دقیقا اینا که منفی می دن یعنی چی میشه واضح نظرخودشون را بدن این کثافت جانی باید ده بار ببرنش با چوبه اعدام وبیارنش که جون بسر بشه یک بار اعدام برای این جانی کمه خدا به خانواده این عزیز صبر بده واز شر این داعشی های ایرانی پناه به خدای بزرگ می بریم
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    نباید اعدام بشه، باید ریشه یابی بشه که چرا این کار رو کرده. با اعدام که چیزی حل نمیشه
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      حال آدم بد میشه از این ژست روشنفکری بعضیا تا شما ریشه یابی بفرمایید ایشون 10 تا بچه رو سر بریده
    • بی نام RO ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      می خوام بدونم اگه بچه تو بود هم از این حرفهای روشن فکرانه و اراجیف می زدی یا نه ؟
    • بی نام RO ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      راست می گه کاملا با شما موافقم.طرف 4 بار سابقه داشته با این با می شه 5 بار .باید ولش کنن تا بره یه نفر دیگه رو هم سر ببره..اگه بچه تو بود اعدام که هیچ ریز ریزش می کردی آقای روشنفکر
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      هموطن عزیزٰ با اعدام نشدنش هم مشکل اساسی حل نمیشودپس بهتر نیست کلا همه قاتلای جانی را رها کنیم در جامعه تا به جنایتشون بپردازند به این دلیل که باید ریشه یابی بشود؟؟ آخه اینم نظره که شما میدی؟ا اگه بچه ی خودت یا برادر خوتم یکی بکشه اینجوریٰ بازم میگی اعدام نشه و ریشه یابی بشه؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      77 80
      واقعا تاسف آوره که اینجور طرز فکری داری.امنیت جامعه به خطر افتاده شما دنبال ریشه یابی هستی.رشه اش معلومه اعتیاد و سادیسم.قاتل باید به سزای اعمالش برسه.ا
    • بی نام RO ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      منظورش اینه که اول ریشه یابی بشه بعدش اعدام بشه تو جامعه امثال این حیوان زیادند اعدام براش کمه
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      51 81
      اگه این برای خانواده شما اتفاق می افتاد بازم این حرفو می زدید
    • محمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      26 62
      باشه همه فهمیدن شما روشنفکری.... فقط یک لحظه خودتو جای پدرو مادر اون بچه بزار......
    • احمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      62 10
      این روشنفکر هم شده یک برچسب که وقتی با کسی موافق نیستیم زود بهش این برچسب رو می زنیم و تمام. آیا از فکر کردن درباره موضوع حالتان بد می شود؟ آیا کلا از فکر کردن حالتان بد می شود؟ چرا ترور شخصیت می کنید؟ آیا کسی که دعوت به ریشه یابی کرده به شما توهین کرده که بهش توهین می کنید؟ آیا اخلاق مدار بودن هم روشنفکری حساب می شه؟ این چه استدلال سستی است که می گویید: «اگر بچه خودت هم بود همین را می گفتی؟»
    • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      22 57
      میدونید جهان سوم کجاست؟ جایی که فکر کردن سخت ترین کاره چرا اعدام راه حل نیست؟ فکر میکنی اگه اعدام نبود قتل کمتر بود؟ الان دست دزد رو قطع نمیکنن دزدی کم شده؟ با اعدام طرف زنده نمییشه خوب درست. مگه اعدام میکنن که طرف زنده بشه؟ مگه جریمه رانندگی میکنن که زمان به عقب برگرده و تخلف پاک شه؟ نخیر یک اینکه هر انسان یک جان دارد و اگر جانی را گرفت دیگر مالک جانی که در تنش وجود دارد نیست و دو اینکه حالا که مجازات قتل عمد و تجاوز اعدام است وضع این است اگر مجازات زندان داشت که واویلا بود.
    • احسان IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      10 22
      خب حالا این بنده خدا که نگفته رها بشه تو جامعه. با اینکه کار خیلی وحشتناک و کثیفی کرده ولی به نظرم اگه شرایط و مقرارت سختگیرانه در زندان ها باشه،حبس ابد در انفرادی براش کمتر از اعدام نیست.حتی زجر آورتر هم هست.
    • حمید A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      اگه پسر یا برادر خودت هم بود اینقد متفکرانه نظر میدادی؟
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      باشه . ریشه رو هم یافتیم . بعدش چی ؟ رهاش کنیم بره ؟ به نظرم اینجور آدما به آخر خط رسیدند. اینجور آدمها هیچ خیری برای خودشون و خانواده شون و اجتماع ندارند و مثل یه بمب متحرک میمونند که هر روزی ممکنه یه کاری دست دیگران بدند.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      19 83
      خوبه تو قاضی نشدی هههههههههه
    • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      116 2
      حوزه جرم و جرمشناسی هم مانند سایر حوزهای علمی نیاز به اهل فن و متخصص دارد نه احساسات و هیجانات به همین سبب تا زمانی که این دست اتفاقات پیش می اید و پشت بند ان برخوردهای احساسی هیچگاه این معضلات و مشکلات حل نخواهد شد.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      8 73
      براي خودت پيش اومد منم ميام از اين تز هاي روشنفكري ميدم واست
    • میثم RO ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      102 9
      شاید اسکیزوفرنی داشته باشه در این صورت اعدام راه حل مناسبی نميتونه باشه چون در حین حملات سایکوتیک فرد آگاهی به اعمالش ندارد...
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      124 4
      باید شرایط مجرم شدن را از بین برد. اگر قرار بود با اعدام مشکل حل شود، باید تا حالا ده بار ریشه‌کن شده بود اما روز به روز بیشتر می‌شود.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      7 37
      باشه اگه خدایی نکرده این اتفاق برا شما افتاد بگو ریشه یابی بکنن مرد حسابی خانواده مقتول حق قصاص دارن دست قوه قضائیه که نیست
    • محمد RO ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      7 31
      فرض کن خدای ناکرده یکی با فرزند خودت همین کار رو بکنه... آیا واقعا باز هم میای اینجوری حرف میزنی... خودت رو بذار جای اون خانواده...
    • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      14 28
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان
    • مرندی A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      5 3
      اون پسرچه معصوم از خانواده خودت بود باز این حرف رو میزدی بی انصاف؟؟؟؟؟
    • گردسوز زاده A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      2 1
      اقای روشنفکر بنظرم جوانی وکله ات بوی ....... خدا وکیلی اگه داداشتو سر می برید همین حرف می زدی ریشه یابی نمیخواهد ادم خری بوده کارمندی رها کرده شغل شریف ومعتادی را انتخاب کرده
  • کامی A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    بی شرف رذل.....
  • مسعود IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    فیلم بازی میکنه اعدامش کنید از این ارادل زیادن درس عبرتی باشه برای باقی اراذل
    • ملت DE ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      چقدر هم درس عبرت شدهبدتر شده بهتر نشده با اعدام
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      9 26
      اتفاقا اعدام نه يه مرگي كه توش درد بكشه
  • بی نام RO ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    اینم از برکات زندان زدایی.چهار بار سابقه و باز هم ول تو خیابونا
  • بی نام RO ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    107 4
    خوش به طور غیر مستقیم داره به قتلش اعتراف میکنه :1.من به سمت او نرفتم ؛ فقط این صحنه را به خاطر دارم .. پس یعنی از روانگردان استفاده کرده 2.فقط به یاد دارم شبیه بچه گی های خودم بود و او را در سر کوچه پائینی دیدم ؛ او را قبلا در رویاهام دیده بودم..یعنی اینکه از بچگیش خاطره ی بدی داره اکثر کسانی که قاتل بچه هاهستند در بچگی دچار خشونت شدند و این خشونت تبدیل به عقده شده اگر این شخص دوباره به جامعه برگرده پرونده جدیدی از قتل ها ی سریالی شروع خواهد شد
    • بي نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      117 5
      شما روانپزشكي يا روانشناسي؟ مطالعاتتون چقدره؟ اين ادما به اصطلاح سايكوپت يا شخصيت هاي ضداجتماعي هستن، مهمترين مساله ريشه يابي، وقتي ريشه يابي بشه جلوي هزاران قتل ديگه در سال هاي اينده گرفته ميشه، موضوع بچه ي من يا بچه ي ديگران نيست، اين موضوع با اعدام حل نميشه، بايد ديد چرا و چگونه اينطور شده، متخصصين اين عرصه بايد روي اين ادم ها مطالعه كنن، با اعدام فقط صورت مساله پاك ميشه نه راه حلي پيدا ميشه و نه قتل ها كم ميشه.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    تا میتونید زجرش بدین
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    پناه بر خدا ولی شاید این فرد را اشتباهی گرفته باشند. بالاخره همیشه خطای انسانی و خطای دید هم وجود داره. حد اقل اگر سابقه جنون داشت معقول تر بود
    • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      47 2
      بالاخره از لکه خون روی لباسش میشه جریانو فهمید...بعدشم شما خیلی دنبال سابقه جنون و اینجور قضایا نباش.کافیه یه روز تو این مملکت بشینی پشت فرمون تا بفهمی چند درصد مردم تعادل روانی ندارن
  • صادق IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    77 94
    دیوانه روانی. قتل بخاطر سر و صدای بازی کودکانه
  • بی نام RO ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    77 95
    یارو سه بار دستگیر شده باز ادم نشده احتمالا چند ساله دیگه خبر کشته شدن یه خانواده را توسط این شخص میشنویم
  • علی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    حتما باید اعدام بشه ولی ریشه یابی دقیق هم باید بشه تا دلیل این جنایت مشخص بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    این واقعا داره راست میگه این آدم شدیدا عصبی بوده و تو خونه در حال استراحت بوده احتمالا بچه ها در حال سر و صدا بودند و قفرار میکنند و فقط این بچه رو میبینه متاسفانه مشکل اصلی شهرسازی یکی از معضلات نداشتن آرامش روانی آدم ها هست البته این عمل واقعا قبیح بوده ولی شما هم اگر جای اون بودید شاید شما هم اون بچه رو شدیدا کتک می زدید البته این جرم اعدام داره ولی منم موافقم قبل اعدام باید کامل ریشه یابی بشه ببینن واقعا برای چی اینکارو کرده متاسفانه نوع ساخت و ساز شهری ما خیلی متراکم هست
    • بی نام RO ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      53 96
      مطمعن باش اشتباهی بهت مثبتت دادم این چه جمله ای هست که نوشتی :اگر جای اون بودید شاید شما هم اون بچه رو شدیدا کتک می زدید. دیگران خیلی بیا میکنند که بچه ی مردم رو بخوان کتک بزنند حالا به هر دلیلی
    • مهدی A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      40 1
      دوغتو بنوش
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      34 56
      یعنی هر بچه ای توی کوچه سر و صدا کرد ؛ باید کتکش بزنیم و سرشو ببریم؟؟ عجب
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      104 7
      نظرتو دوست داشتم بهت لایکم دادم.
    • صابر EU ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      9 20
      چرا چرت و پرت میگی. بچه ها سر و صدا میکنن شاید کتکشون بزنیم؟ خودت میگی بچه. تو که از یک طرف میگی باید ریشه یابی بشه و شهر سازی و این حرفا... به فکرت نمیرسه برخورد با بچه چجوریه؟ میگی شاید کتک میزدیم؟ هزاران ترفند آموزشی برای همراه کردن بچه ها و تشویق به کار درست وجود داره.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      6 17
      ما که اینکارو نمیکردیم ولی حتما خودت اینجوری هستی یه دکتر برو سریع
    • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      8 13
      آره بابا راست میگی. این بیچاره چه گناهی کرده. هرکی باشه تو این موقعیت آدم میکشه تقصیر شهرسازی و بی آر تی هستش. اصلا چرا ساعت رو جلو میکشن؟ یا چرا گوگل لوگوش رو عوض کرده؟ آدم کشی به خاطر اینه. اینا باید ریشه یابی بشه.
    • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      8 54
      هر کی متوجه حرف ایشون شد به من هم بگه
    • وحیدرک IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      17 73
      شما هم ظاهراً مشکل روحی دارید که فکر می کنید ما اون بچه رو شدیداً کتک می زدیم
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      10 9
      جامعه بیمار و روانی
    • علی IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      5 17
      استاد..... شهرساز....... جامعه شناس.......... ریشه یاب......... نا متراکم ...... . بس کن دیگه ،اصلا فهمیدی چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • 5173 IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    74 3
    واقعا بعد این همه سال به کجا میریم؟
    • علیرضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      13 1
      نا کجا آباد
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    52 4
    ما مردم باید خودمون مراقب خودمون باشیم.چون نیروی انتظامی کارهای مهم تری مثل جمع آوری دیش ها از هانه عای مردم داره،دیگه وقتی برای این جرایم خرد مثلا همین مورد سربریدن یک بچه در روز روشن ،نمی مونه.
  • نریمان A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    16 1
    اعتیاد به شیشه و مخدر های توهم زا بلای جان مردم شده.الان دیگه افراد اطراف فرد معتاد امنیت جانی ندارند. اکنون باید گفت فرد معتاد مریض نیست مجرم است.
  • سامان IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    هرچه سریع تر باید اعدام بشه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    22 1
    نميدونم چي بگم ...به عنوان كسي كه هميشه با اعدام و سنگسار و... مخالف بودم الان واقعا نميدونم چي بايد بگم
  • سعید US ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    25 3
    ببینید دوستان همینطور که گفته شده مجرم سابقه دزدی های مکرر داشته اگه دستور شرع رو در موردش اجرا میکردند و دست یا پاش رو قطع میکردند الان این اتفاق نیفتاده بود
  • فرزاد A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    11 63
    چرا همچين جنايت كاري چشماش بايد تو عكس پوشيده بشه؟؟؟
  • behzad A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    19 82
    همانطوریکه کشته باید اعدام بشه
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    18 26
    واقعا متاسفم...هرجای دنیا طرف سه بار به خاطر یک جرم دستگیر بشه حبس ابد میخوره...این 4 بار رفته زندان و اومده
  • ایرانی A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 42
    این اگه یه بار ه اعدام بشه یه جورایی راحت میشه و این با توجه به یه عمر دردی که به خانواده این کودک تحمیل شده منصفانه نیست و آنچنان عبرت آموز هم نیست به نظر من باید یه فکر تازه پیدا کنیم یعنی یه جورایی جهنمی را براش بسازیم یا شرایطی که از شنیدنش هم مو به تن این آدمای رذل راست بشه.
  • حمید A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    10 76
    فیلم بازی میکنه سریعتر اعدامش کنید
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    بيشتر از اين فرد اجتماع مقصر است ايشون را بايد نگهدارى کنن تا شايد مشکلش حل بشه.
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    13 37
    من هم مخالف اعدامم/یک حبس حدود ده ساله و بعدش اعدام بهترین راهکار برای این سنگدل هست /باید تدریجی پوسیده بشه
  • ابرهیم A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    2 72
    اقا یا احتمالا خانم بی نام ,خودتون هم متوجه عرایضتون شدین بالاخره بحث روان شناسی بود کردید یا شهر سازی,,,احتمالا خودتون هم ب درمان نیاز دارید,اگه ب خاطر یک سر صدا بچه رو باید شدیدا کتک زد,با این حرفتون غیر مستقیم کار قاتل و تایید میکنید.....
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    18 72
    این یه زنگ خطر بزرگ برای جامعه است تصور کنید دارید تو خیابون رد میشید که یهو یکی بی دلیل به شما حمله کنه و قصد کشتن شما را داشته باشه
    • مریم IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      4 21
      درست میگه , دلیل این همه منفی چیه؟ مگه غیر از اینه که امنیت تو جامعه از بین رفته
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    14 88
    اگه قرار باشه هرکس به دلیل سروصدا و ساخت و ساز شهری متراکم عصبی بشه و قاچو برداره بیفته به جون مردم که چه شود ؟ شما خودت بگو دوست عزیز
  • حمید A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    11 2
    در قوانین کشور ما سازی این جنایت اعدام است ، اما نکته مهم تر اینست که زمینه های وقوع جرم بررسی شده و رفع شود ، سوال دیگر این است که چرا فردی که مجرم سابقه دار است هیچ بررسی روانی در موردش انجام نمیشود و میتواند آزادانه در اجتماع زندگی کند و مرتکب جنایت شود ؟
  • مهدی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    16 33
    سلام انشالا خوب باشید. میخواستم بدونم چرا چهره های این قاتلین رو میپوشونید چرا نمیزارید مردم چهرشون رو ببینن ا.مرسی
    • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      43 2
      1دوست عزیز همه جای دنیا باید با اجازه قاضی پرونده تصویر مجرم نشون داده بشه این فرد در حال حاضر متهمه یعنی مورد اتهام واقع شده ولی هنوز ثابت نشده یا اعتراف نکرده تا مجرم تلقی بشه2 در مورد نظر بعضی از افراد که ما مشکل اعصاب و ناهنجاریهای اجتماعی داریم امیدوارم همه ما به فکر تربیت درست فرزندانمان باشیم تا لا اقل در آینده این مشکل تربیتی جامعه برطرف بشه هر کس از خودش شروع کنه نه این که از دیگران توقع داشته باشه همه چیز از تربیت خانواده سرچشمه میگیره
  • complicated IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    30 44
    وای از دل پدر و مادر اون بچه... :
  • بی نام DE ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    42 58
    اتفاقا این فرد چون سابقه دار است باید اعدام شود. هیچ توجیهی برای قتل بی رحمانه یک طفل معصوم وجود ندارد.
  • مهرداد IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    6 24
    نهایتا مشخص میشه شیشه مصرف کرده و پلیس هم به خانواده ها میگه مواظب فرزندانتون باشید .. اینم دراسرع وقت اعدام میشهو تمام ... بدبختی هم اینجاس که خانواده اون پسربجه ی مظلوم باید پولی هم برا اعدام این بدن
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 21
    احتمالا شخص جنون دارد که قاضی باید رسیدگی کند ، ولی اگر دارای عقل بوده چنین کرده از حیوان پست تر است .
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    21 4
    در این که باید اعدام بشه که شکی نیست آدم از این خندش میگیره که فردا روز احمد شهید دوباره گزارش میده که توی ایران حقوق بشر نقض میشه
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    2 65
    مگر خون روي لباسش نبوده با وجود خون روي لباس هنوز معلوم نيست كي كشته؟
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 12
    مثبت منفی ها خیلی مشکوک میزنه ها
  • پویا IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    1 68
    حبس ابد بدون بخشش ، از صد تا اعدام بدتره
  • احمد A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    2 3
    من ماندم چرا بعضیها فقط منفی میدهند کاری ندارند نظر چیست
  • ناشناس IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 85
    اون کسی باید اعدام بشه که شیشه و کراک و اکستازی میده دست یه مشت جاهل که اینجوری قاطی بکنن و دست به یه همچین جنایاتی بزنن اما اونا در کمال امنیت و ثروت دارن زندگی میکنن
  • كوروش A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    151 8
    با وثيقه آزادش كنيد تا زمان دادگاهش.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    130 2
    حالا شاید راست میگه کار این نیست فوری حکم صادر میکنید
  • زهره A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    4 102
    این فرد یک روانی به تمام معناست این که قبلا پرونده جنایت داره چرا باید تو جامعه ول باشه امنیت مردم مخصوصا بچه ها رو کی باید تامین کند.؟ جواب این سوال اگه دادیم آنوقته باید آرام بگیریم در غیر این صورت شاید ناامنی خواهیم بود.
  • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    4 40
    سلام اگه این ادمها اعدام نشن امنیت همه ملت به خظر می افته چون اینا انگل جامعه هستن هر کسی میتونه چند دقیقه جای پدر ومادر این طفل معصوم باشن وبه خانواده داغدیده تسلیت عرض میکنم
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 52
    حبس ابد با اعمال فشار.
  • بی نام RO ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    5 39
    حیوان هم چنین کاری نمیکند،باید بلائی سرش بیارن که برای دیگر حیوان های این چنینی درس عبرت شود،خدا به پدر مادرش صبر عنایت کنه،انشاءالله.
  • سهراب A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 3
    مگه داغ این واقعه برای همیشه از چهره ی مادر پاک می شود خدایای همچون صبری که به حضرت زینب س عطا کردی به مادر این کودک هم عطا کن . انشالله با شش ماهه گلو شکافته مولا حسین س محشور باد.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    چقدر ملت ما طرفدار اعدامن لابد با تخمه و دوربين ميريد تماشا معلومه كه بايد ريشه يابي بشه
    • بی نام A1 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      9 120
      حالا هروقت بچه ی تورو کشتن برو ریشه یابی کن/// توروخدا نظرو ثبت کن خبر آنلاین
  • حمید A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    9 6
    مثبت منفی ها عجیبه انگار دست کاری شده
  • بی نام IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    7 0
    خدايا حتي تصور كردنش هم خيلي سخته ، چه خبره توب اين خيابونها؟ چقدر قاتل و جاني آزادانه دارن ول مي گردن و جنايت ميكنن ؟ چرا و چطور اين جووناي ايراني قاتل تمام عيار ميشن؟
  • ناشناس A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    6 11
    چرا متن خبر رو کامل نمی خونید طرف سابقه دار بوده از سال 79 سابقه جرم داشته .حالا هرچی که بوده جرمش پس یعنی تعادل روانی داشته که قبلاً هم جرم کرده . چرا اون موقع ریشه یابی نشده دوستان عزیز قتل این بچه معصوم اولین جرمش نبوده که از سر دیوانگی و مجنونی این کار رو کرده باشه . سه فقره از جرمهاشم ضرب و شتم بوده اگر دیوانه بود همون موقع ثابت می شد دیوانس می فرستادنش تیمارستان تروخدا این افکار روشن فکریتون رو بزارید کنار .جانی و قاتل حکمش اعدامه والسلام
  • eli IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    7 10
    باید این قاتل بدنش دست داعش
  • نیما IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    3 11
    اقا کودک درونشو دیده دیگه بنده خدا.حیفه اعدام نشه بزارید یه چندتا خلاف دیگه بکنه سر کوچشون کودکیو نوجوانیو جوانیو کهنسالیشو ببینه باز تو مردم بی گناه چند تا قتل دیگه مرتکب بشه بعد تازه بیایید ریشه یابی کنید .از ماست که بر ماست.به قول پروین این گرگ سال ها با سگه گله آشناست.خبر چاپ کن ببینم چقدر تو این مملکت بی طرفی
  • مهدی IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    9 2
    دوستانی که اعتقاد دارند باید صبر کرد تا ریشه یابی بشه و با اعدام چیزی حل نمیشه اگه خدایی نکرده از عزیزان خودشون هم سر بریده میشد صبر میکردن ریشه یابی بشه؟؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      2 0
      شما اول باید پاسخ این سوال رو بدی که اون همه اعدام قبلی چه تاثیری داشته و جرم رو ایا کم کرده یا نه؟ شما ظاهرا فکر میکنی با اعدام مشکل جامعه ما حل میشه شما فقط میتونی در این حد ادعا کنی که این فرد مجازات بشه ادعای اینکه اعدام کردیم جامعه درست شد رو نمیتونی داشته باشی و از اونجائیکه اعدام یه مجازاته دیگه این همه جزع و فزع نداره که اعدامش کنید و..این همه دیگه عجله نداره بالاخره اعدام میشه الان هم دستگیر شده سراغ شما هم نمیاد اما میتوتی تضمین کنی قاتل های یگه سراغت نمیان؟ وقتی میگیم ریشه ای بررسی کنید یعنی اینکه ببینید اینا چطور تولید میشن تا از امار جرم کاسته بشه اقا اعدامش کنیدو...اینا حرفای بچه گونه است بله طرف اعدام میشه ولی مشکل جامعه ما با اعدام حل نمیشه خودتون رو گول نزنید.
  • مجید IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    2 0
    کثافت اشغال
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    احتمال داره شیشه مصرف میکرده و این اتفاقات در ایران مثل آب خوردن هزاران بار میافته و کسی اهمیتی نمیده.وقتی کسی یکبار شرارت میکنه و خشن هست و از نظر روانی درمان نشده و فقط در زندان با بدتر از خودش زندگی کرده بیاد بیرون وحشیتر و بیمارتره.ریشه روانی جامعه از کودکی خرابه.مخصوصا در محله هایی که به علت کمبود فرهنگسازی و امکانات تفریحی و رفاهی مردم سرخورده و نا امید و خشن هستند.کافیه آمار خلافکاران تهران رو نگاه بندازین متوجه میشین طراحی شهری و بی عدالتی در گسترش امکانات دولتی و ثروت و حس زندگی و نشاط چه تاثیری در روان و رفتار افراد داره.همه مقصرن.با اعدام این فقط یکی از مسئله ها پاک میشه اما هنوز هزاران افراد بدتر از این هستند که مثل بمبی متحرک در جامعه زندگی میکنند و هر لحظه ممکنه منفجر بشن.
  • حمید رضا EE ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام .عرض کنم ک من خودم 2 سال سرباز زندان بودم در اصفهان در زندان دستگرد میشه زندان مرکزی .اینو براتون بگم که اسایشی که زندانیها تو زندان داشتند ماها هیچ وقت بخدا فکر نکم تو زندگیمون حسش کرده باشیم فقط بدی زندان اینه که پشت چند تا میله ای در ضمن از نظر غذا و خوراک هم هیچ چیزی کم ندارند .کلی بگم بخور و بخوابه . حتما در این ضمینه تحقیق کنید به واقعیت زندان پی میبرید یا علی
  • شاهین A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    3 0
    میگن رو لباسش خون بوده وقتی دستگیرش کردن، اونوقت یه آزمایش دی ان ای نمیتونن بگیرن تطابق بدن با خون بچه؟ عجبا
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 1
    مخلص همه روشن فکرایی که مخالف اعدامند. همونها که اگه تو خیابون بزنی پشت ماشینشون با قفل فرمون میفتن دنبالت ولی وقتی بچه مردم رو سر میبرن تز میدن که نباید اعدام بشه باید ریشه یابی کنیم خواستم بگم عاشتونم
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    دو دسته نظر من دیدم: الف اونایی که میگن زود اعدامش کنید: ابینها ادمهای نا اگاه و ترسویی هستند که فکر میکنند با اعدام این فرد مشکلات جامعه حل میشه ترس هم دارن که طرف نیاد سراغشون با گفتن اعدامش کنید هم یه حس ارامش عجیبی بهشون دست میده فکر میکنن این اخرین مجرم کشور ما بوده و با اعدامش قضیه تموم میشه با اینکه میبینن دائم اینجا هی قتل اتفاق میفته و هی اعدام میشه ولی چیزی حل نمیشه ولی بازم حاضر نیستن فکر کنن که بابا ریشه قضیه چیه ب: دسته دوم ادماهای اگاهی که میدونن اعدام برای جامعه ما راه حل نمیاره و صرفا یک مجازات محسوب میشه مخالف اعدام نیستن و نمیگن این فرد رها بشه بلکه میگن اقا برید ببینید دلیل اینکه جرم زیاد شده چیه اون حل کنید نه اینکه با گفتن اعدامش کنید خیالتون رو راحت کنید.
  • sahr IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    2 0
    خاک توسرش بی رحمش
  • احسان IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    4 1
    دروغ ميگه خيلي هم خوب يادشه مي خواد با خول وضع بودن از طناب عدالت فرار كنه، اعدام اين فرد چون به طفل صغير تعرض كرده حرام است فقط بايد سر بريده شود. نا مرد نا كس تو از منافق هم بد تري. قلب يك مات رو خون كردي بي ناموس
  • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    6 0
    خدا لعنت کنه باعث و بانی موادو تو کشور چند روز پیشم تو اطراف مشهد یه معتاد زنشو با چاقو جلو بچه ش تیکه تیکه کرده بود
  • سعید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    2 2
    فقط چون معتاده و خل وضع حتما متهمه؟
  • هلنا IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    5 1
    خوبه والا هر بی شرفی میاد قتل میکنه دزدی میکنه میگه یا مواد ردم یا روانی بودم اختیارم دست خودم نبوده بس کنید لطفا امنیت کجا رفته بچهامون مگه به جز کوچه با این شرایط اقتصادی کجا میتونن برن کرگ بر ای اون رذل ادم کش هم کم است والسلام
  • محمد رضا A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    5 1
    تو را به خدا تكليف اين ديونه رو زود تر مشخص كنيد . بعد بنشينيد ريشه يابي كنيد واقعا يك لحظه هر كس بنشينه فكر كنه و خودش رو جاي پدر و مادر اون بچه بزاره ديونه ميشه خدا به پدر و مادرش صبر بده ان شا الله
  • یک مادر A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    2 0
    ایشالا آتیش بگیری که جیگر اون مادرو اونطوری آتیش زدی
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    1 0
    فقط مثل خودش بکشنش درس عبرت میشه برای دیگران
  • پريا A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 0
    خدا لهنتش کنه دستش بشکنه بي شرف چه جور دلش اومده کثافت
  • سیاوش A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    2 1
    سلام من محل کارم تو همونجا هست بارها وبارها این شخصودیدم ایشون مشکل روحی روانی داشت حتی چند باری برای همکارام که خانوم بودن مزاحمت ایجاد کرده بود یکبارم با میله آهنی تو سر یکی از همکارام زده بود میخوام بگم که ایشون از نظر اعصاب و روان نورمال نبود.
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    2 2
    فقط این یارو بدین دست من، بهش میگم سربریدن یعنی چی ..