تسنیم نوشت: کارگردان «اسب سفید پادشاه» پس از سریال «تنهایی لیلا» به سراغ فیلمی با موضوع مادران شهدای دوران دفاع مقدس رفته و قرار است که داستان آنها را روایت کند.

محمدحسین لطیفی کارگردان «تنهایی لیلا» ، از ساخت فیلم دفاع مقدسی با موضوع مادران شهدای دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: امیدوارم که کار دفاع مقدسی «مادر، مادر، مادر» به تولید برسد.
وی با بیان اینکه در انتظار تامین منابع مالی این فیلم است، افزود: من عادت کردم برای تولید هیچ فیلمی دنبال کسی نروم و دیگران دغدغه ساخت این گونه آثار را داشته باشند.
لطیفی اضافه کرد: در ساخت این فیلم سازمانها و ارگانهایی هم اعلام حمایت کردند و مدیران سینمایی هم از این موضوع باخبر هستنند که از جمله آنها بنیاد جانباران اعلام حمایت کرده ولی کسری بودجه دارند.
کارگردان «اسب سفید پادشاه» درباره داستان این فیلم توضیح داد: ماجرا درباره حضور سه مادر در سالهای 1359 در وسط میدان جنگ است که فرماندهی فرزندان خود را بر عهده داشتند. در طول دروارن دفاع مقدس، اکثرا مادرها را به عنوان زنان فداکاری دیدیم که یا جنازه فرزندانشان را تقدیم خدا و نظام کردند و یا اینکه شاهد خدمات پشتیانی توسط آنها بودیم و در نهایت هم هر اتفاقی که افتاد بصورت جانبی حضور داشتند. اما در واقع فرمانده های اصلی آن دوران همان مادران بودند.
وی تصریح کرد: نگارش فیلمنامه این اثر به پایان رسید و تصویربرداری این فیلم در آبادان، خرمشهر و هور انجام می‌شود که بیشتر داستان براساس واقعیت بوده و مقداری هم تخیل به آن اضافه شده است.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    14 3
    ایشون یک کم به خودشون استراحت بدن بد نیست ها هیچ جای دنیا کارگردانا اینطوری کنتراتی کار نمی کنن والا.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    16 3
    گفتم احتمالا بدبختی مجنون رو میسازه.
  • محمد حسین ابراهیمی A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 1
    آقای لطیفی می خواهید یه کمی هم به جوان های بد بختی میدان بدید که لیسانس و فوق لیسانس تئاتر و سینما دارند، اما به خاطر این که تلویزیون توسط امثال جنابعالی و سیروس مقدم به طرز هولناکی قبضه شده دارن مسافر کشی می کنند، رستوران تی می زنن یا دست فروشی می کنند... مدیران تلویزیون که اصلا به این چیزها فکر نمی کنن، حداقل خودتون یه کمی، فقط یه کم «شکست نفسی» بفرمایید و استراحت کنید تا به جوان ترها هم نوبت برسه. به خدا اونها هم با هزار امید و آرزو رفتن دانشگاه و درس خوندن و مدزک گرفتن.
  • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    3 2
    بخاطر سریال ضعیف و بچگانه ای مثل تنهایی لیلا اگه یه مدت توبیخ میشدن دیگه کارگردانی جرات نمیکرد مسخره ترین سریالو بدون کمترین انرژی و وقت بسازه بده که انتن فقط پر شهبخ
  • مجیدحنیفه پور IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 1
    بسیارخوب بود متشکرم اززحمات شما