۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که خوب نبود مقابل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شکست خورد تا باز هم در بازی‌های بیرون از خانه خود ناکام بماند.

 شاگردان وینگوو بگوویچ در حالی که در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی رفته بودند در این دیدار برابر میزبان خود شکست خوردند.

مس کرمان که تا پیش از این دیدار صاحب شش امتیاز از سه بازی شده بود، بار دیگر در بازی بیرون از خانه مقابل تیم دیگری شکست خورد. مس پیش از این در برابر شهرداری اردبیل و در دیداری خارج از خانه متحمل شکست دیگری شده بود.

شاگردان بگوویچ که در بازی‌های خانگی تیم‌های گیتی پسند و داماش را شکست داده بودند در مجموع چهار مسابقه خود صاحب دو پیروزی و دو شکست شده‌اند.

مهدی چاه‌کوتاه‌زاده در دیدار مس و فجر شهید سپاسی شیراز در دقیقه 68 موفق به گلزنی شد. تیم فوتبال مس قبل از به ثمر رسیدن گل تیم فجر سپاسی بیشتر به فکر دفاع از دروازه خود بود و حمله خطرناکی روی دروازه فجر نداشت. اما پس از گل روند بازی تغییر کرد و مس تیم مهاجم و فجر تیم مدافع میدان شد اما حملات نه چندان زهرناک مسی ها نتیجه ای دربر نداشت.

فجر شهید سپاسی شیراز با این پیروزی در جدول مسابقات هشت امتیازی شد و به رتبه دوم صعود کرد و مس کرمان با شش امتیاز در رده ششم جدول لیگ یک قرار گرفت.

از نکات جالب توجه این بازی حضور فرهاد سالاری و احمد حسن زاده، دو بازیکن کرمانی و سابق مس کرمان در ترکیب تیم فوتبال فجر سپاسی بود که این دو بازیکن برای گذراندن سربازی خود به تیم فجرسپاسی شیراز رفته اند و در بازی امروز نمایش خوبی داشتند.

حاشیه

دقایق پایانی این دیدار اما آغاز درگیری بین بازیکنان مس و فجرسپاسی شیراز بود.

دقیقه 95 این دیدار بود که مس کرمان برای جبران تک گل خورده، توپی را به سمت دروازه فجر ارسال کرد و فرزاد حسینخانی برای اثر گذاشتن روی توپ به هوا پرید و برخورد سختی با دروازه بان فجر سپاسی داشت.

برخوردی که به اعتقاد بازیکنان فجر عمدی بود و به فرزاد حسینخانی اعتراض کردند و همین باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و کم کم داشت کار به جاهای باریک می کشید.

این درگیری  در نهایت با وساطت بازیکنانی مثل مصطفی شجاعی از مس کرمان و احمد حسن زاده از فجرسپاسی خاتمه یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =