۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

واحد مرکزی خبر نوشت:آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز شنبه اعلام کرد آلمان امسال می تواند بدون افزایش مالیات و بدون محقق نشدن اهدافش درباره برقراری توازن در بودجه از عهده بحران مهاجران و پناهجویان برآید.

مرکل گفت : « مالیات را افزایش نخواهیم داد و همچنان این هدف را مد نظر داریم که بدون هیچ بدهی جدیدی به توازن بودجه دست یابیم.» وی افزود : « بحران پناهجویان در حال حاضر از اولویت های دولت آلمان است.»
صدر اعظم آلمان همچنین تاکید کرد پناهجویان باید به عنوان بخشی از راهبرد مشترک برای مقابله با بحران بی سابقه پناهجویان ، به شکل برابری در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا تقسیم شوند. مرکل تصریح کرد بار این بحران باید عادلانه تر و منصفانه تر تقسیم شود.
آلمان از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که بیش از هر کشور دیگری در این اتحادیه پذیرای پناهجویانی از خاورمیانه ( غرب آسیا ) و مهاجران اقتصادی از جنوب شرقی اروپاست.
به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین ، در ماه اوت 104 هزار و 460 پناهجو وارد آلمان شدند و پیش بینی می شود این کشور امسال پذیرای حدود 800 هزار پناهجو و مهاجر باشد که این تعداد چهار برابر سال گذشته خواهد بود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =