۰ نفر
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸

مهرنوشت ،مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی دومین سینمای شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شهرام فرجی افزود : با تلاش بسیار، موافقت هایی را در راستای راه اندازی سینمای دوم شهرکرد اخذ کرده ایم و تلاش است تجهیزات راه اندازی سینما را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون این سینما به صورت دیجیتال در سالن همایش غدیر اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی چهارمحال و بختیاری فعال می شود و پرده های نمایش در شهرکرد به دو پرده ارتقا پیدا می کند.

وی گفت: همچنین سینمای شهرستان فارسان نیز در مسیر راه اندازی قرار گرفته است.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیجیتال شدن پخش فیلم در سینما، عنوان کرد: استقبال مردم طی برسی ها از سینماها در حال افزایش است.

فرجی اظهار داشت: هم اکنون در چهارمحال و بختیاری دو سینمای فعال وجود دارد که یکی در شهرکرد و دیگری در شهر بروجن قرار داد که سینمای شهرکرد با مدیریت حوزه هنری اداره می شود و سینمای بروجن نیز در دست بخش خصوصی است.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با راه اندازی سینمای دوم شهرکرد اکران بسیاری از فیلم های روز در شهرکرد فراهم می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدي A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    فكر كمنم پيرانشهر تنها شهري با شه كه با جمعيات ١٢٠هزارنفري بدون سينماست