تیم ملی در قلعه هکرها/بچه های ایرانی:این ها به خوردن 5 تا قانع هستند!

بچه های تیم ملی امروز آخرین تمرین شان را قبل از سومین بازی انتخابی مرحله نخست انتخابی جام جهانی در بنگلور و برابر هند، پشت سر می گذارند.

مهدیه جباری - خبرگزاری خبرآنلاین: اتوریکشای سبز رنگ جلوی هتل پارک شده و راننده اش با زبان هندی به دنبال مسافری می گردد تا شهر را نشانش دهد . جمعیت تقریبا پرشمار جلوی هتل که از صبح ورودی هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران جمع می شوند . جماعتی دانشجو که برای ادامه تحصیل از ایران به بنگلور رفته اند. به شهر تاریخی که مهد شیعیان هندوستان است. جایی که تصاویر عزاداری های مذهبی شان ، هر ساله از تلویزیون پخش می شود. بنگلور ، میزبان بازی تیم ملی است . شهری که مهد هکرهای هندی است ، مرکز برنامه نویسان نابغه ای که هر سایتی را می توانند هک کنند. شهری که نزدیک به 7 میلیون جمعیت دارد . دمایش در روز بازی حدود 34 درجه است و نزدیک به 70 درصد رطوبت دارد. 
از صبح هواداران تیم ملی دور هتل جمع می شوند ، تا شب تیم را تنها نمی گذارند. آنها که می گویند:«برای بودن در کنار تیم ملی از کار و زندگی و درس مان زدیم ، جه اتفاقی بهتر از اینکه در کنار تیم ملی مان باشیم. همه جمع شدیم برای یک برد دلچسب! همین حالا هندی ها به خوردن 5 گل هم راضی هستند. ولی خب بچه ها باید بیشتر از این ها گل بزنند.»
در صف محبوب های تیم ملی ، کارلوس در صدر است. آندو نفر بعدی است و البته سردار و طارمی هم یکباره به لیست محبوب های تیم ملی اضافه شدند. تب گرفتن سلفی داغ است و اسکورت هواداری همه جا دور تیم هست. آنها نمی گذارند تیم ملی حس غربت داشته باشد و با این همه هیجان ، می روند برای بازی عصر سه شنبه. مسابقه ای که ایران را به صدر جدول گروه می برد تا دیگر چند مسئول نوپای ورزش کشور ، دست از تمسخر فوتبال ملی کشورشان بردارند و طعنه نزنند به سلامتی تیم ملی در گروه سوم است و برای این نوشته شان ، البته با برخورد تند هواداران فوتبال روبرو شوند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =