سامورایی‌ها با لژیونرهای خود افغانستان را 6 تایی کردند

دو تیم افغانستان و ژاپن، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ژاپن موفق شد افغانستان را 6 تایی کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی راس ساعت 16:55 دقیقه آغاز شد. همزمان با سوت داور، هلهله و سر و صدای شدید تماشاگران افغان بلند شد.

ژاپنی ها در همان دقیقه یک صاحب یک کرنر شدند که گلر تیم ملی افغانستان موفق به مهار توپ شد. این حرکت گلر، باعث شد فریاد شادی در ورزشگاه آزادی بلند شود.
ژاپن تیم با برنامه تری نشان داد. با همین برنامه بود که خیلی زود و در دقیقه 9 توسط کاگاوا با یک ضربه کرنر و ضربه سر به گل رسیدند.
افغانستان در چند صحنه تا نزدیکی محوطه جریمه حریف پیش رفت، اما ساختار و قدرت دفاعی تیم ملی ژاپن، این اجازه را به قرمزپوشان نمی‌داد که بتوانند موقعیتی جدی خلق کنند.
رفته رفته ژاپن از دقیقه 15 کاملا اختیار بازی را در دست گرفته و پشت محوطه جریمه افغانستان خیمه زد. همین امر موجب شد تا دقیقه 35 مسابقه، موریشیگه دومین گل تیمش را وارد دروازه افغانستان کرد. این گل بسیار مشکوک بود، تصاویری که بعد از گل از اسکوربورد پخش شد، نشان می داد توپ از خط عرضی زمین عبور کرده و داور به اشتباه اوت نگرفته است.
این نیمه با کنترل بازی‌ از سوی ژاپنی‌ها با همین نتیجه به پایان رسید. در چند صحنه اویس عزیزی با واکنش های خوب خود مانع از باز شدن بیشتر دروازه تیمش توسط سامورایی ها شد.
با به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه در نیمه اول، افغان ها به شدت به حمایت از بازیکنان خود پرداختند و آن ها هم این ابراز احساسات را پاسخ دادند.
نیمه دو را ژاپن طوفانی آغاز کرد. در 10 دقیقه ابتدایی، اول این کاگاوا بود که یک گل دیگر را به نام خود ثبت کرد و سپس اوکازاکی گل چهارم را وارد دروازه افغانستان کرد.
تا قبل از دقیقه 60، اوکازاکی گل پنجم را هم وارد دروازه کرد تا افغانستان تنها برای خوردن گل های کمتر مقاومت کند.
بعد از چند حرکت خوب از سمت افغان‌ها، ژاپن در یک ضد حمله، توسط بازیکن میلانی خود؛ کیسوکه هوندا، گل ششم را وارد دروازه قرمزپوشان افغانستان کرد.
نکته جالب مسابقه این است که بعد از خوردن 6 گل، هر بار توپ به زمین ژاپن می‌رسد، تماشاگران افغان که پرچم کشور خود را همراه دارند، سر و صدای کر کننده ای در ورزشگاه به راه می‌اندازند.
ژاپن بعد از گل ششم خود، عطش چندانی برای گل‌زنی ندارد. بازی را کمی آرام گرفته تا بازیکنان بین‌المللی‌اش دچار مشکل مصدومیت نشوند.
در واپسین دقایق بازی یک جیمی‌جامپ قصد ورود به زمین را داشت که قبل از رسیدن به خط طولی زمین، توسط ماموران مهار و دستگیر شد.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    5 0
    ناراخت شدم