مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت : اختتامیه جشنواره منطقه 3 تئاتر سوره ماه با حضور گروههای تئاتری و جمعی از مسئولان فرهنگی هنری در تالار آفتاب شهر اهواز برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان ، محمد رضا سمیع افزود: در بخش بازیگری مرد در این جشنواره "مهدی حسن زاده" بازیگر نمایش کاست محزون توانست دیپلم افتخار و جایزه نخست این بخش را به خود اختصاص دهد .
به گفته وی در بخش بازیگری زن نیز از "آرزو عبدالهی" برای بازی در نمایش کاست محزون از استان چهارمحال بختیاری و "مرجان قاسمی" برای بازی در نمایش نصف النهار مبدأ از استان ایلام با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد. جایزه ویژه و دیپلم افتخار در این بخش به "مائده وحید" برای بازی در نمایش اینجا خونه منه از استان اصفهان اهدا شد.
سمیع اظهار داشت : در بخش کارگردانی نیزاز آقایان "جلال نجفی چالشتری" و "مسلم سلیمانیان" برای نمایش کاست محزون از استان چهارمحال بختیاری تقدیر به عمل آمد. همچنین جایزه ویژه و دیپلم افتخار این بخش به "احسان جانمی" کارگردان نمایش اینجا خانه منه از استان اصفهان تقدیم شد.
سمیع افزود: همچنین هیات داوران از "عرفان اصغریان" بازیگر خردسال نمایش کاست محزون تقدیر به عمل آورد .
به گفته وی "جواد هیاریان" برای بازی در نمایش "جاده ای به سوی کعبه" و "محمد حیدری" و "سارا دهقان" و "مائده رفیعی" برای بازی در نمایش "کاست محزون" کاندیدای دریافت جایزه شدند .همچنین "زهرا امیر خانی" برای طراحی صحنه نمایش "جاده ای به سوی کعبه"و "مرضیه اسماعیلی" برای طراحی صحنه "کاست محزون "کاندیدای دریافت جایزه شدند .
گفتنی است  ، بر اساس اعلام هیأت داوران نمایش های جفت هیچ، اینجا خونه منه، کاست محزون، دارگیس و نصف النهار مبدأ به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که از 11 تا 17 مهرماه 94 برگزار می‌شود، راه یافتند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =