معاون توسعه انسانی و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در راستای اجرای ماده 88 از واگذاری 114 مکان ورزشی به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، ناصر خدادادی در این خصوص افزود: اجرای ماده 88 در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی امسال در دو مرحله انجام می شود که در مرحله نخست 56 و در مرحله دوم 58 سالن به اجاره داده می شود.
وی اظهار کرد: تاکنون 28 سالن و مابقی طی دو مرحله به بخش خصوصی و هیات های ورزشی واگذار می شود.
خدادادی افزود: با توجه به قانون مصوب ، کلیه درآمدهای حاصله از اجرای ماده 88 پس از واریز به خزانه مجددا به خود شهرستانها برمی گردد.
وی گفت: بر این اساس پس از این درآمد اجاره بهای سالن های ورزشی هر شهرستان در اختیار ادارات ورزش و جوانان همان شهرستان جهت صرف در حوزه های عمرانی ، جاری ، ورزشی و جوانان قرار می گیرد که این امر یکی از مزایای مهم ماده 88 می باشد.
خدادادی گفت: واگذاری سالن های ورزشی به هیات های ورزشی بهتر از بخش خصوصی است چرا که مسوولان و دست اندرکاران هیات دلسوزی لازم را در نگهداری از تجهیزات سالن را دارند.
وی افزود: قیمت پایه سالن ها با حضور سه کارشناس دادگستری اعلام و هیات های ورزشی با مدیریت و بدون مزایده و با قیمت پایه واگذار می شود.
خدادادی گفت: من بسیار خوشحالم که به صورت کاملا مستقیم در خدمت همکاران هستم و در راستای رشد و توسعه ورزش کشور و امورات جوانان تلاش می کنم.
وی در خصوص ایجاد اتوماسیون اداری گفت: تمامی 48 هیات ورزشی و 13 سمن مردم نهاد مجهز به اتوماسیون اداری بوده و ارتباط مستقیم با اداره کل ورزش و جوانان دارند و این امر صرفه جویی در کاغذ و زمان می شود.
خدادادی گفت: امسال 44 همکار جدید جذب اداره کل استان و ادارات شهرستانی شده اند ولی با این وجود همچنان در برخی پست ها نیازمند نیرو انسانی کارآمد و کارشناس هستیم.
وی برگزاری جلسات متعدد در خصوص حقوق شهروندی گفت: اداره کل ورزش و جوانان مخاطبان خاصی از قشر جوان و ورزشکار جامعه دارد و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت به مراجعه کنندگان از وظایف ذاتی این اداره کل است.
وی رسیدگی و نظارت بر عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و درخواست گزارش سالیانه و شش ماهه از اهم برنامه های معاونت توسعه انسانی و منابع پشتیبانی اداره کل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =