فرمانده نیروی انتظامی :  امسال پلیس ،2 ماموریت ویژه دارد

فرمانده نیروی انتظامی در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام با تاکید بر اهتمام ویژه به تکریم ارباب رجوع در رده های مختلف ناجا، گفت: تامین امنیت انتخابات و اربعین، دو ماموریت ویژه پلیس در سالجاری به شمار می آید.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري" در آخرين برنامه سفر به استان ايلام ، با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي اين استان به جمع نتايج نظارت و بازرسي از رده هاي مختلف پليس ايلام پرداخت.
فرمانده ناجا با تاکيد بر اهتمام جدي به تکريم ارباب رجوع در رده هاي مختلف انتظامي کشور، گفت: آموزش کارکنان در اين راستا بايستي ارتقاء پيدا کند.
وي با اشاره به اينکه نظارت ها و بازرسي ها در ناجا حرکت خوبي است، گفت: بايستي اين فرصت را مغتنم شمرد و از آن در جهت افزايش کارايي رده ها استفاده کرد.
سردار اشتري با مطلوب ارزيابي کردن اقدامات پليس در استان ايلام گفت: نتايج بازرسي ها و ارزيابي به عمل آمده حاکي از عملکرد خوب و رو به رشد استان در خيلي از موضوعات بوده و نسبت به دوره قبل ارتقاء پيدا کرده است.
فرمانده ناجا، تاکيد کرد: صيانت و معيشت کارکنان اين نيرو بايد به طور جدي پيگيري شود.
وي، افزايش 43 درصدي کشفيات مواد مخدر در سال 93 را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: بايستي اين روند در سال 94 نيز استمرار داشته باشد.
سردار اشتري در ادامه از اربعين و انتخابات به عنوان دو ماموريت ويژه پليس در اين استان نام برد و گفت: در موضوع اربعين اقدامات خوبي صورت گرفته و بايد تا حصول نتيجه که برگزاري حماسه اربعين در کمال آرامش و امنيت است، ادامه يابد.
وي خاطرنشان کرد:در موضوع اربعين نيرو و امکانات از ناجا به استان ايلام تزريق خواهد شد.
فرمانده ناجا با تاکيد بر برنامه ريزي دقيق براي تامين امنيت انتخابات، ابراز اميدواري کرد: با تمهيدات در نظر گرفته شده، انشاالله انتخاباتي امن و ارام با حداکثر مشارکت مردم داشته باشيم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =