تیم ملی کشتی ایران در کشتی آزاد هم روندی ناکام داشته است و در ادامه مسابقات کشتی آزاد در لاس وگاس ، بچه های ایران فقط دو مدال برنز گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در پایان رقابت های شب دوم کشتی آزاد در لاس وگاس آمریکا ، ملی پوشان ایران تنها یک برنز دیگر گرفتند و  علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار ره‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف میهایل پترو گانیف قهرمان جهان در سال 2010 از بلغارستان رفت و در پایان موفق شد حریف کهنه کار خود را با نتیجه 12 بر صفر از پیش رو بردارد و گردن آویز برنز جهان را از آن خود کند. 

در دیگر کشتی هم عباس طحان ،آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران در دیدار ره‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف پاولو اولینیک از اوکراین رفت و در پایان مقابل حریف خود با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و به پنجمی جهان بسنده کرد. 

کاروان کشتی ایران در فرنگی مدال طلا نگرفت و در کشتی آزاد هم همچنان ناکام بوده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان لطیفی دانشجوی تربیت بدنی IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    52 11
    " تغاری بشکند، ماستی بریزد ... " چرا همیشه در نهایتِ غرض، اینقدر سعی می‌کنید تیترای جنجالی و عوامفریانه درج کنید؟ من کاری به نتیجه ضعیف فرنگی‌کارا ندارم؛ ولی در مورد آزاد، چرا یک کلمه اشاره نمی‌کنید که بیش از نیمی از کشتی‌گیرای تیم ملی، امسال از جوونهایی بودن که بار اول یا دومشونه که توی مسابقات جهانی شرکت می‌کنن؛ چرا اینقدر نتجه‌گرا بودنِ مردم رو تشدید می‌کنین؟ کمکی می کنه؟ مگه کشتی هرجا میره، باید قهرمان بشه؟ کجا وشته این قانون رو؟ پشتوانه‌ها باید کِی میدون ببینن، تربیت بشن؟ روسیه با 50 بار قهرمانی، بارها نتایج نامناسبی هم گرفته؛ اینجوری باعث میشین یک نفرم که داره کار اساسی میکنه و آینده کشتی رو می‌سازه، بذاره بره؛ بی‌نهایت متأسفم براتون امیدوارم جرأت درج نظرم رو داشته باشین
  • مانی IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    39 38
    فقط بنا
  • محمد A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    16 2
    انتظار داشتین طحان طلا بگیره.
  • کشتی گیر IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    11 17
    ضمناً مشخصه که شما کینه و مشکل شخصی با خادمها داری و مشخصه از اعوان و انصار کیا هستی؛ " حسود هرگز نیاسود " ... داستان چیز دیگریست
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    35 0
    در ازاد تیم ما 6 کشتی گیر جوان داره ولی خیلی بد نبود ولی فرنگی افتضاح بود