هیئت سازمان منطقه آزاد ماکو به ریاست معاون توسعه مدیریت سازمان در نشست تجاری ایران و اتریش که با حضور رئیس جمهور اتریش برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هیئت سازمان منطقه آزاد ماکو که به ریاست "ازهاری" معاون توسعه مدیریت سازمان و با همراهی جلیلی مدیر سرمایه گذاری و پوررشیدی مدیر روابط عمومی سازمان در این نشست شرکت کرده بود رایزنی هایی برای جلب و جذب سرمایه گذار از این کشور انجام داد.

در این نشست رئیس جمهور اتریش با تاکید بر علاقه دو طرف برای برقراری رابطه مطلوب اظهار داشت : همکاریهای اقتصادی می تواند در این زمینه نتایج مطلوبی را در بر داشته باشد .

وی ادامه داد: همکاری با ایران مورد حمایت مردم و دولت اتریش است و امیدواریم روند رو به رشدی را در مناسبات دو جانبه شاهد باشیم.

نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست با اعلام آمادگی ایران برای بهره گیری از تجربیات اتریش در تمامی زمینه ها اظهار کرد: تشکیل کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و اتریش در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی اتریش هم در این نشست تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا جائیکه ظرفیت فراهم بوده برای همکاری با ایران اقدام کنیم.

بر اساس این گزارش جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز با ارائه توضیحاتی در مورد زمینه های اقتصادی ایران و لزوم همکاری دو جانبه اقتصادی ایران و اتریش پرداخت و زمینه ای ایران برای سرمایه گذاری را تشریح کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =