امام جمعه پلدختر: مطالبه مردم از مسئولان استان بررسی مشکلات است

امام جمعه پلدختر گفت: مطالبه مردم این شهرستان از مسئولان استان لرستان بررسی مسائل و مشکلات آنان از نزدیک است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پلدختر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت : مسئولان باید با مردم در ارتباط باشند و به شهرستان سرکشی و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کند و به گونه ای نباشد که مدیر هیچ گونه اطلاعی از شهرستان نداشته باشد.
وی افزود: مدیری که ادعای دارد که به شهرو روستای شهرستان احاطه و اشرف داریم باید گفت کار به عمل برآید به سخنرانی نیست .
امام جمعه بیان کرد: انتظار این است که مسئولان از نزدیک مشکلات را مشاهده و بررسی و در جهت رفع آنها همت بگمارند تا مردم که ولی نعمت آنها هستند خوشحال و امیدوار شوند.
وی عنوان کرد:هنگامی که بحث مذاکرات هسته ای در کشور مطرح شد ، عده ای برداشت نمودند اگر توافق صورت گیرد ما با آمریکا جنگی نداریم و می خواستند با آمریکا که نماد استکبار است همرنگ شوند.
سوری گفت:برداشت عده ای نیز این بود که تا کنون شعار مرگ بر آمریکا سر داده ایم در اشتباه بوده ایم و حزب الهی ها و جوانان انقلابی را به افراط گری متهم می کردند .
وی تصریح کرد: فضا و هوا مه آلود است مقام معظم رهبری در فرمایشات خود راه را بر همگان روشن نمودند و هر کس در این راستا بخواهد تخطی کند زمینه انحراف خود را با دست خویش فراهم ساخته است .
وی خاطر نشان کرد: مردم ، جوانان انقلابی و شهدا آمریکا را از در بیرون کردند و امروز وظیفه ما این است که اجازه ندهیم آمریکا این جرثومه فساد از پنجره وارد شود زیرا هر کجا ظلمی واقع شود رد پای آمریکا در آنجا وجود دارد.
سوری اظهار داشت: در فرمایشات اخیر مقام معظم ، معظم له همواره دشمن شناسی و شناخت دشمن را به ما گوشزد می فرمایند ، لذا مسئولان و دولتمردان ما باید با هوشیاری بیش از پیش در مقابله با توطئه های دشمنان ، ایستادگی کنند.
امام جمعه پلدختر گفت: دولت و مسئولان به جوانان انقلاب فرصت و میدان دهند زیرا حامیان اصلی انقلاب همین جوانان هستند .
سوری برحمایت از شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان دیدبان کشور و چشم بینای مردم و نظام است و زیر سوال بردن این نهاد مقدس کار پسندیده ای نیست و باید قانون را تمکین و به آن احترام گذاشت و آن را پذیرفت و کسی نباید در جهت تضعیف شورای نگهبان گام بردارد.
خطیب نماز جمعه پلدختر بیان کرد:نظارت شورای نگهبان ، نظارت قانونی است و هیچ کس نمی تواند بر این نظارت قانونی خدشه ای وارد کند.
وی با اشاره به سالروز ازدواج امیر المومنین (ع) و حضرت زهرا (س) بر ضرورت ازدواج آسان تاکید کرد وعنوان کرد: اساس اسلام بر سادگی و والدین نباید زندگی وی با بیان این که اسلام اساس ازدواج را بر سادگی گذاشته است افزود: امروز متاسفانه ازدواج را برای جوانان به موضوعی دست و پا گیر مبدل ساخته ایم که برای جوانان سخت و مشکل شده است

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =