رییس فروش تویوتا موتور در آمریکا از مردم این کشور به دلیل فراخوان میلیونی تویوتا عذرخواهی کرد.

ایسنا نوشت:

جیمز لنتز گفت:طی چند ماه اخیر شرکت تویوتا موتور با بدترین بحران تاریخ حیاتش روبرو شده است و فراخوان میلیونی اخیر برخلاف انتظارات عمومی از تویوتا بود.

وی که در مراسمی مربوط به ادای پاره‌ای توضیحات در خصوص فراخوان تویوتا سخن می‌گفت، افزود: با وجود همه مشکلات به وجود آمده تویوتا سعی دارد فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن ادامه دهد.

وی تاکید کرد: ‌ما به اشتباهات خود پی برده‌ایم و به خاطر این اشتباهات از مردم عذرخواهی می کنیم. ضمن این‌که ما از اشتباهات چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم.

رییس تویوتا نیز از بروز برخی سوانح رانندگی به دلیل نقص فنی در محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

طی چند هفته اخیر تعدادی شکایت از تویوتا به دادگاه‌ها آمریکا ارایه شده است.

آکیو تویودا که در مراسم ادای توضیحات درباره فراخوان این شرکت پیش از حضور کمیته نمایندگان آمریکا سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: تویوتا سعی دارد به بهترین نحو ممکن بحران بوجود آمده را کنترل کند، اما با وجود همه موارد عمیقا از بابت مشکلات بوجود آمده اظهار تاسف می‌کنم.

وی عنوان کرد: به عنوان نوه بنیان‌گذار تویوتا نام من روی هر خودروی تولیدی این شرکت وجود دارد که به همین دلیل با شدت باید مراقب عملکردمان باشیم.

اما در خبری دیگر فروشندگان محصولات تویوتا در آمریکا نیز نگران آینده کاری خود هستند. تویوتا هزار و 200 فروش واحد در آمریکا داشته که بالغ بر 172 هزار نفر در آن‌ها کار می‌کنند و فراخوان اخیر تاثیر منفی زیادی روی فعالیت این واحدهای فروش داشته است.

تویوتا همچنین اعلام کرده که دلیل 70 درصد از شکایات مطرح شده در خصوص نقص فنی در محصولات این شرکت را نمی‌داند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =